Monday, December 10, 2012

AKU DIA DAN TONG SAMPAH!

Assalamualaikum ...



Morning! Happy Monday ....



Malam tadi sambil layan bolasepak Piala AFF Suzuki 2012, Malaysia lwn Thailand yang berakhir dengan seri 1-1, aku sibuk dok layan youtube. Kejap-kejap layan cerekarama Kerana Dia Anakku lakonan Eja. Lepas tu, godek-godek lagi youtube jumpa plak drama Aku, Dia dan Tong Sampah lakonan Beto Kusyairi, Siti Saleha, Fauziah Nawi, Tania Zainal dan ramai lagi ....



Drama nie dah ditayang pun kat TV9, cuma aku je tak pernah tengok. he he he. Aku jarang layan TV9 ... jarang sangatlah. Tapi tatau pula ada drama best. Ingat lat TV3 dengan Astro Prima je ada drama best. he he he ....





Pagi-pagi Isnin layan drama ... harap semangat bleh tengok muke Beto yg sweeeet! Aku tak dapat layan lagi movie Istanbul Aku Datang, nak juga tengok Beto dalam movie tu best ke idak dia berlakon. Eh, selalu best aje aku tengok dia berlakon. Teruja memanjang ... kadang sampai aku pun terpesona tengok dia. haks haks ....



Okeh, sambung wat keje ya!! Nanti kang ada orang jadi stalker guna cermin muka plaks....he he he he





CK : Senyum selalu!!

2 comments:

  1. citer ni comel sbb ada beto.. ehh.. hahaha

    ReplyDelete
  2. tak dapat layan kebanyakkan drama kat Tv tu. ade saja yg nyebok bila time kita nak layan drama.. hiksss..\

    ReplyDelete

Tinggalkan komen di sini ... Terima kasih ;=)

MAKLUMAN : Jangan Tinggalkan Komen Berbentuk URL Link. Komen Berbentuk URL Link Akan Di Delete Bagi Mengelak Blog Ini Dianggap Sebagai "BLOG SPAM" Oleh Pihak Google!