Wednesday, December 12, 2012

BENCI FATIN LIYANA!!

Assalamualaikum ...




Hye sumer ...



Baca tajuk tu! Takmo benci-benci ye ... takmo takmo! Not good tau mencik mencik nie. Tuhan pun tak suke kita mencik-mencik orang lain. huuuuu ... kalau tak suka, belajarlah suka. Suka kepada perkara yang baik. Dan jangan mencik-mencik dekat orang tahu ....


Nie, nk leter sket. Sapa plak dok google 'benci fatin liyana' kat blog aku nie. Bila masa plak aku dok buat entry benci fatin liyana. Bile? Bile? Bile? Cer citer sket kat haku. Hoh, wat haku hangin satu badan neh. Aku tak pernah la dok wat entry benci fatin liyana nie. Lagi suke dia adalah. Dahlah cantik ... doktor plak tu ... blogger femes weh! Suke lagi adalah kat dia. Suke dia sangat sebab dia kurus! Okeh, idola tu kot esok-esok aku kurus macam fatin liyana.


1st entry aku pasai fatin liyana kerana aku terpengaruh dengan cleverbot yang dia main tu. Baca kat sini <--- Hebatkan dia boleh buat aku terpengaruh untuk main sama cleverbot tu. ha ha ha. Tapi sakit hati tau main dengan cleverbot tu. Menyampah la. Aku plak yang rasa sengal time tu. hak hak haks....


2nd entry pasal fatin liyana masuk Mega Utusan. Bestkan dia ... glam kooo!! Nak baca entry tu, semak sini <--- Bila aku nak masuk paper cam dia nie? he he he berangan dah aku nie. Haks perasan nak glam gak ko yek!


So, bila masa aku buat entry benci fatin liyana. Biler? Biler? huh .... marah sekejap nie!! Nak google agak-agaklah kan ... Cer korang tengok bukti di bawah ini. Keywords bulan Disember aku yang kat bawah sekali tu ... benci fatin liyana. Tak nampak lagi? Haaa siap aku arrow merahkan dia. Nampak jelaskan?



Nasib baik sorang je google kebencian ni. Sapelah agaknye  tu? Aku rasa manusia nie memang dah takde keje nak buat dah. Tak pun dia jeles dengan kejayaan fatin liyana yg suweeeeeeeeeet tuh! Nak bergossip agaknye, tu yang rajin gugel mende yang tak best tuh. 


Okeh, pasni jangan nak mencik-mencik lagi. Not goooood!! Kita patut bangga dengan kejayaan orang lain, dan cuba untuk berjaya seperti mereka. Cheeewah ... cam motivator plak dah! haks haks. Aku nie skang dah macam-macamlah plak. 


Moral of the entry .... benci tu tak bagus! 






CK : Makan bubur je arini ;=)

8 comments:

  1. hahahaha. ngengade nak benci2 kt org tu pesal la pulak kan. kelakar sungguh. dah xde keje la tu agaknye org tu. hehehe

    ReplyDelete
  2. adei... sian fatin liyana tu. tak pe akak tak benci kamu k.

    ada tak orang benci wantie? hahaha..

    ReplyDelete
  3. Haaiii Cik Kamoo... buat Akak terkejut aje tajuk tu tau! Agak-agaklah dik ooi ^_^

    Akak pun suka kat Fatin Liyana tu...
    Mehlah kita sama-sama suka kat dia yea...

    ReplyDelete
  4. @wantie itulah bila dh berjaya...glemer plak tu, ramai la nk mecik2 nie. tak suka la cmnie.


    klu ada yg benci kita, abaikan ajelah wantie...tak rugi dan tak luak pun. hu hu

    ReplyDelete

Tinggalkan komen di sini ... Terima kasih ;=)

MAKLUMAN : Jangan Tinggalkan Komen Berbentuk URL Link. Komen Berbentuk URL Link Akan Di Delete Bagi Mengelak Blog Ini Dianggap Sebagai "BLOG SPAM" Oleh Pihak Google!