Sunday, December 2, 2012

NUTOX OXYFUSION INVISIBLE PORE ESSENSE

Assalamualaikum ...





Pada yang kenal aku mesti tahu yang kulit muke aku nie taklah segebu dan secantik Fazura! Eh, apa kaitan plak Fazura dengan akukan? Rasa beza jauh lagit dah bumi ... haks haks haks! Aku mengalami masalah kulit wajah dengan pori-pori yang terbuka. Huh, sedih. Macam-macam bendalah aku pakai ... pastu stop camtulah bila kurang keberkesanannya ... 

Baru-baru nie aku pergi Guardian, terjumpalah produk Nutox Oxyfusion Invisible Pore Essense... Wah, cam menarik je. Baru teringat si Fazura pelakon tu pakai produk neh. Aku pun belilah ... kata nak kulit cun cam Fazurakan? he he he .... tak salah mencuba, jangan hancur kulit muka aku dah la. 

Sebelum nie aku pernah pakai produk dari Body Shop untuk kecilkan pori-pori wajah, tapi aku tak suka sangat produk dia yang melekit tuh. Muka aku jadi bertambah-tambah berminyak. Terus aku stop dah ... 


Alang-alang dah jumpa produk yang sesuai untuk pori-pori terbuka aku teruslah beli. Tapi sebelum tu memang aku dah google baik buruk produk nie. Takdelah aku main hentam beli je. Alah, dunia hujung carikan ... ko google, dapatlah apa yang ko nak. Tapi aku rasa, apa-apa produk kecantikan ia tetap bergantung kepada kulit wajah seseorang dan sejauhmana korang konsisten guna sesuatu produk tuh.


Produk Nutox Oxyfusion invisible pore essense nie keciklah sangat botol dia. Rege plak RM50++. Mampu milik kot aku rasa. Kalau nak SKII tak dapatlah, walaweeeh mahaikan.  Produk nie berasaskan birdnest. Struktur dia macam gel ... sekali tengok cam hingus plak. eisssh!! 


Yang bestnya pakai produk nie adalah ... dia cepat sangat meresap ke kulit wajah. Rasa sejuk gituh! Selalunya aku pakai produk nie 2x sehari. Macam waktu pakai, aku cuci muka pakai pencuci mula Hada Labo .. pastu pakai toner Hada Labo Hyaluronic Acid lepas tu barulah aku sapu dengan Nutox Oxyfusion Invisible Pore Essense. Untuk produk nutox nie jangan picit banyak2 yek, sekali dua kali tekan cukup ar. Pastu terus tepuk-tepuk kat muke. Ia menyerap dengan cukup pantas! Lepas dah rasa menyerap tu ... korang akan rasa sejuk je muke. Pastu baru aku pakai pelembap Olay! Huh, banyaknye produk aku pakai. Tapi takdelah cun gak ... ha ha ha ha!!! 


#bolehbacasendirikegunaandankebaikannye .... (sumber gambar dari FB Nutox)


Aku baru pakai produk nie nak masuk 2 minggu ... terasa oklah. Nampak serasi ... walaupun takdelah boleh tutup pori-pori tu seratus peratus. Dapat kurangkan sket pun dah ok dah ;=) Yang penting muke aku takdelah berminyak macam sebelum nie. Itu pun dah cukup bagus. 


Cumanya, korang janganlah harap kulit muka korang selicin dan segebu Fazura plakkan kalau pakai produk nieh .... cantik sket pun okeh dah. hehehehhe... 


Lepas nie aku nak try yang nie plak .... Pore Refining Cleansing Water! Tunggu gaji next month la ... kalau semua hadap bulan nie, mau aku telan dengan botol-botol Nutox skali!





#Bagi aku produk nie mampu milik dan best juga sebab menunjukkan hasil yang baik ;=)







CK : Aku dah order produk Shaklee yang baik untuk kulit, belum dapat je lagi. Nanti dah makan ... aku share hasilnya yek!

3 comments:

  1. Terima kasih atas ulasan produk Nutox. Saya memang nak cuba produk ni tapi tak tahu keberkesanannya. Nice blog!

    ReplyDelete
  2. Terimaa kasih... saya tak pakai apa2 pon produk kecantikan, bleh lah saya cuba nie plakk...

    ReplyDelete
  3. cmne nk letak wishlist tu ek? kai coding ape ek? ley share :)

    ReplyDelete

Tinggalkan komen di sini ... Terima kasih ;=)

MAKLUMAN : Jangan Tinggalkan Komen Berbentuk URL Link. Komen Berbentuk URL Link Akan Di Delete Bagi Mengelak Blog Ini Dianggap Sebagai "BLOG SPAM" Oleh Pihak Google!