Saturday, December 8, 2012

THE MAKING OF DURIAN CREPE!

Assalamualaikum ....




Last week aku beli durian crepe untuk Si Teman. Dia dok ngomel-ngomel tak merasa lagi durian crepe ... eh, aku pun baru dapat makan 2 ketul kot. Risau dia ngomel sepanjang jalan dan ngidam sebelum masanya, maka aku pun order 2 pack. Satu untuk dia dan satu lagi untuk aku juga. 1 pack ada 6 ketul durian crepe yang comel-comel! 1 pack RM10!!


Durian crepe yang sangal comel-comel tu buatkan .... tak terasa pun makan walau sedap sangat! Aku pernah try buat durian crepe nie tapi kulit dia x menjadi sangat! Tebal ... so tak sedap makan. So, aku gigih cari cara-cara nak buat durian crepe nie kat youtube! Wajib belajar .... rugi asyik order selalu walhal tak kenyang pun makan ... he he he


Aku share dengan korang juga apa yang aku temui ini. Jom belajar wat durian crepe yang jadi fenomena skang nie .... sharing is caring!! Selamat mencuba ...














CK : Tak sangka hari ini aku bertuah!! Sangat bertuah kot ... he he he

2 comments:

  1. nampak sng sgt buatnya..tq for sharing

    ReplyDelete
  2. Memang pun. Beli mkn tak puas puas. Memang nak buat tapi asyik dok ingat nak buat je. Tak buat buat pun. Hehehe

    ReplyDelete

Tinggalkan komen di sini ... Terima kasih ;=)

MAKLUMAN : Jangan Tinggalkan Komen Berbentuk URL Link. Komen Berbentuk URL Link Akan Di Delete Bagi Mengelak Blog Ini Dianggap Sebagai "BLOG SPAM" Oleh Pihak Google!