Tuesday, August 16, 2011

Terbabas ...

Assalamualaikum ...


Kepenatan. Semalam balik lambat sebab pergi beli barangan dapur. Beras dah habis. Kemudian pergi cari barang-barang yang dijanjikan untuk orang lain. Janji perlu ditunaikan. Sampai melanggar sempadan negerilah mencari. Berbuka puasa pun dengan twister grape dalam kereta. Semalam juga saya dah beli sarang buat karipap besar. 4-5 hari ini asyik berangan nak buat karipap ala IKEA! Cari sejak minggu lepas lagi. Tapi asyik lupa memanjang. Rasa macam makan semut api je bila dah kerap sangat lupa. haisssh!


Mata saya masih mengantuk ketika nie. Boleh ke macam tu? Sedangkan dah cukup time kena pergi kerja. Pagi tadi memang terbabas sahur. Kesian untuk diri sendiri. Nasib baik lepas minum twister semalam dah niat puasa hari ini. Kalau tak ... dah buat nasi goreng USA bekal pergi kerja! he he he.


Semalam lepas berbuka dengan twister grape ... lepak dalam kereta sekejap sebab penat berjalan. Kemudian menghala ke KFC sebab nak redeem kupon hot ticket Maxis! Asyik mengumpul, nak dibuang sayang. Kebetulan memang semuanya terkumpul dalam kereta ... bolehlah ditukar ganti dengan 2 ketul ayam. Oh! lupa ... semalam juga saya makan malam dengan si Lavender. Lavender lagi ... sian dia sebab selsema. Batuk dan berhingusan katanya. Suara pun dah lain benau rasanya. Ala-ala penyanyi Ella dah! Ayam 2 ketul tu kongsi sorang satu ... mesralah sikit kongsi-kongsi! he he he


Galak sangat kumpul hot ticket skang nie ...


Gigih saya menukar hot ticket semalam di KFC! Geram dekat satu India perempuan main sedap je potong line! Hampeh ... nasib baik bulan puasa, mood saya baik. Agak-agaklah saya sampai dulu selamba je dia potong. Tahulah itu kampung halaman kau ... tak perlulah tak beretika sangat! huh ... geram-geram! Geram dalam hati je lah!


Oklah nak tata dah sekarang! Nak gerak pergi kerja ... nanti kita sambung lagi! Tapi sebelum tu nak bagi special thanks buat pengunjung belog kedaung nie, sebab koranglah belog nie dah cecah 1000 UV seminggu! Teruja ahkak okey ... 1st time nie! Kembang-kembang hidung walaupun bloggers lain sikit pun tak heran  UV kecik camnie ... he he he!



Kerana pembaca ... BIG thanks!
Nanti saya update lagi pasal planning untuk persiapan raya saya. Mungkin ada perkara yang boleh di kongsi dengan korang semua. Merancang untuk pastikan tiada yang tercicir atau yang tidak tersenarai dalam list! Mana tau cara yang saya guna turut berguna untuk korang nanti. Yang tu lain entry kita cerita ... yang pasti sebelum raya kita kongsi ye!


Bubye ... terima kasih baca! (",)




CK : Sempat update sambil tunggu masa dijemput ... he he he

2 comments:

  1. wee wee wee..sharing is caring. =D

    ReplyDelete
  2. akak pon kena gak camtu semalam...memang bengang tahap cipan...sedap - sedap dia je motong barisan...tapi bukan on the road...masa nak bayar kat cashier. pastu buat muka toyer tahap cipan...adeih...didih darah jap. nyampah tengok muke 'ahsoo' tu dibuatnyer..

    ReplyDelete

Tinggalkan komen di sini ... Terima kasih ;=)

MAKLUMAN : Jangan Tinggalkan Komen Berbentuk URL Link. Komen Berbentuk URL Link Akan Di Delete Bagi Mengelak Blog Ini Dianggap Sebagai "BLOG SPAM" Oleh Pihak Google!