Friday, July 13, 2012

APA PUN TAK BOLEH

Assalamualaikum ...



Dekat office aku nie, penggunaan internet terhad sangat kot. Sana block, sini pun block. Bak kata sana sini block. Nak download programme jangan haraplahkan. Sampai ada certain-certain gambar dekat blog tak boleh aku nak tengok. Bukan kata gambar, adobe flash kat desktop aku pun  tak boleh nak upgrade. So, mende-mende latest tak dapatlah tengok. huuuuuuuu. Facebook memanglah tak boleh buka, suatu masa dulu tak boleh jugak buka FB tapi still boleh godek-godek masuk. Sekarang?? Jangan haraplah!!



Terus block! Twitter pun jangan haraplah nak masuk. Wifi pun sama block itu ini. Hari bekerja dan weekend boleh buka FB time lunch je ... jam 1pm-2pm. Cuma weekend, wifi boleh bukak FB. Okeh mari sama-sama makan FB time tu. yeeeee! Nasib baik blog tak diblock jugak, kalau tak .... tak merasalah blogging time office. Eh! macamlah aku hari blogging waktu keje kan. Semua entry time kerja adalah autopublish!! Tapi kadang-kadang ada juga entry sesat time keje. Heeee nama pun manusiakan, ada masanye ngelat gak. kui kui kui.



Dah block sana sini ... apa pun tak bolehkan? Takpelah, kita mentimun ... dorang derian, gelek ke ... menggelek ke ... luka tetap sama! Tapi bab nielah yang nak kena perbetulkan bagi sesetengah situasi. Apapun bukan situasi inilah. Kalau tak blockkan semua tu, kerja aku siap gak, aku cuma nk layan FB lepas office hour je pun. Huuuuuu. 








CK : Dah tak aktifkan FB satu lagi sebab emosi giler melampau .... heeeeeeeeeeeeeeeeee


4 comments:

Tinggalkan komen di sini ... Terima kasih ;=)

MAKLUMAN : Jangan Tinggalkan Komen Berbentuk URL Link. Komen Berbentuk URL Link Akan Di Delete Bagi Mengelak Blog Ini Dianggap Sebagai "BLOG SPAM" Oleh Pihak Google!