Wednesday, July 11, 2012

BERJALAN

Assalamualaikum ...





Ketika hari akhir Putrajaya Floria 2012 

Berjalan tengah panas & penat sekaligus!
















p/s : Cik Puan Blog tak sihat ... batuk dan selsema. Emosi agak terganggu. Mood tak stabil. Office dilanda kecelakaan oleh petualang bangsa yang keji. Jadi, Cik Puan Blog ambil masa untuk menenangkan hati serta cuba menerima perubahan yang dibuat oleh manusia sebangsa yang menganiayai orang lain di office Cik Puan Blog! 


Tapi, Cik Puan Blog nak ingatkan kawan-kawan pembaca sekalian, tolonglah jangan menabur pasir dalam periuk nasi orang lain dan jangan menganiayai orang lain ... tikam-tikam belakang nie jauhkan sifat keji macam nie. Kita tak tahu berapa ramai yang sumpah diri kita kalau kita bersifat sedemikian.


Mereka semua doakan yang buruk-buruk berlaku kepada boss aku dan big boss aku kerana mereka geram dan sakit hati kerana 2 manusia nie telah memporak perandakan kebahagiaan dan keriangan kami bekerja. Doakan yang buruk-buruk tu makbul ke? 


Aku pun marah, tapi Allahkan ada ... cepat atau lambat mereka akan dapat balasan setimpal. Allah bayar cashkan sekarang nie ... takyah risau sangat kot.


Okeh, terpanjang plak pesanan Cik Puan Blog yang takde kena mengena dengan gambar pun! he he he.









CK : Sentiasa baca doa pelindung diri .... dan minta dijauhkan dengan kejahatan manusia yang diketahui juga yang tidak diketahui.

3 comments:

  1. betul tu... tak elok bersikap sedemikian :)

    ReplyDelete
  2. huhuhuhu tak dapat hadir kesini.mggu lepas.

    takpe2 next time ada lagi kan...

    (jika dipanjangkan usia oleh ALLAH)

    ReplyDelete
  3. mereka akan dpt balasan kelak..

    ReplyDelete

Tinggalkan komen di sini ... Terima kasih ;=)

MAKLUMAN : Jangan Tinggalkan Komen Berbentuk URL Link. Komen Berbentuk URL Link Akan Di Delete Bagi Mengelak Blog Ini Dianggap Sebagai "BLOG SPAM" Oleh Pihak Google!