Tuesday, July 31, 2012

REZEKI BULAN PUASA

Assalamualaikum ...




Alhamdulillah, pagi nie bila check akaun NUFF ... ada BE baru!Suke .. suke ;=). Rasanya baru 2 hari lepas aku update bio dan kaji selidik kat akaun nuff. Tak sangka plaks bleh dapat BE baru nie. Bulan-bulan puasa nie murah rezeki aku. Sekarang BE aku dah ada dua. BE sebelum nie dari SONY yang masih bertahan lagi. Earnings dia pun boleh tahan. Aku rasa sepanjang aku blogging, earning dari BE Sony Nex F3 paling tinggi. Selalunya earnings BE aku belas-belas ringgit je. 


Syukurlahkan dari tak ada. Belas-belas ringgit pun duit juga. Kumpul-kumpul leh jadi lagi banyak ... kan kan kan. Kalau tak tercapai pun duit NUff aku untuk beli DSLR, maybe aku guna duit BE aku untuk pergi Bandung tahun depan. Insya-Allah. Itulah niat aku. Sekurang-kurangnya aku gunakan dengan cara yg betul dan ada kenangan Nuff di situ.


BE VW Hari Raya 2012!! Mood raya ....

Dulu blogging hanya sekadar untuk jadikan blog nie tempat luahkan rasa sebab kecewa. Bila ada blog tu memang nk mulakan langkah baru dalam hidup. Alhamdulillah, belog sekarang pada aku lebih daripada menjadi tempat mengadu rasa untuk aku. Berkongsi minat, hobi, aktiviti dan kenangan-kenangan hidup aku dengan korang. Walau bukan semuanya aku kongsi dekat sini, kurang-kurangnya bila ada anak cucu nanti ... dorang bangga kot aku jadi blogger neh ... he he he walau hanya sekadar picisan, tapi best juga rupanya jadi blogger .... ILIKE!!


Aku sekarang tengah mengumpul income Nuffnang bagi cukup setahun, baru cash out ... earnings biasa-biasa sahaja, so tak dapatlah nak cashout bulan-bulan cam Redmummy ... tak pun Eyriqazz  ke ... Dorang dah mantop. 


Teringin juga nk jadi blogger cam dorang, mesti beshkan?? tetiap bulan masyuk ...tapi kena pecahkan ruyungnya dulu, baru boleh dapatkan sagu. Ye dak???



p/s : Terima kasih Nuffnang untuk BE baru nie, esok-esok bagi lagi ye ;=)





CK : Daripada buang masa melampau, baik juga blogging nie kalau cara dia betul ;=)

4 comments:

Tinggalkan komen di sini ... Terima kasih ;=)

MAKLUMAN : Jangan Tinggalkan Komen Berbentuk URL Link. Komen Berbentuk URL Link Akan Di Delete Bagi Mengelak Blog Ini Dianggap Sebagai "BLOG SPAM" Oleh Pihak Google!