Monday, July 2, 2012

DAH BOLEH CASHOUT?

Assalamualaikum ...





Belek-belek Mr. Nuff, BE semua dah jadi meter earnings. So, sekarang nie memang takda BE pun. Harap-harap bulan Julai nie, banyaklah Mr. Nuff bagi BE dekat aku ... keh keh keh meminta-minta nampaknye ye!!




Semua dah jadi ME, earning pun biasa-biasa je. Tapi seronok pulak tengok walau tak luar biasa hebat macam blogger lain :=) Earning paling banyak adalah pada BE Great Eastern. Paling lama berdempek pada blog aku dan sepanjang aku blogging, itulah earning paling tinggi!!




Jumlah pendapatan aku sepanjang setengah tahun blogging ... he he he!! Macam biasa aku akan tabungkan sehingga capai dua ratus ke atas baru aku nak cashout. Kalau diikutkan, banyak nie pun dah boleh cashout. Tapi cam belum banyak lagi. Simpanlah dulu ya! Sampai hujung tahun ke. Cam tahun lepas, aku simpan sampai setahun, barulah nak cashout. Baru nampak banyak sket. he he he. 


Kadangkala aku teruja tengok blogger lain yang cashout ratus riban every months. Aku cashout setahun sekali je. But, tak kisah semua tu. Blogging je selagi mampu. Ada rezeki lebih, kita terima dengan senyuman dan kesyukuran. kan kan kan ....


Tips aku, kalau nak dapat BE selalu ... rajin-rajinlah update blog, letakkan ads iklan Nuff pada tempat yang betul, selalu isi survey dan update biodata kat Nuff .... itu je kot tips aku! Sharing is caring :=)







CK : Update yang macam dah jadi satu tanggungjawab plak ....


11 comments:

  1. WAHHHH....baru buat entry psl nih!heheheee...

    ReplyDelete
  2. Alhamdulillah... dni bulan ni tak leh cashout lagi... hehe... tunggu akhir bulan :D

    ReplyDelete
  3. okey la jugak tu. kita punya earning lagi sikit.

    ReplyDelete
  4. wah, bgusnye dh boleh cash out. Kita punye nak cash out mcm lama lagi jer :( huhu. Tak cukup 50 lagik.

    ReplyDelete
  5. mcm mana nak buat gini...aduh jeles plak dapat duit poket gini huhuhuhu

    ReplyDelete
  6. @:: Mrs.Eady :: Biasalah, asal dpt BE lebih je ... mesti nk tayang kasi semangat kat blogger baru

    ReplyDelete
  7. @Telor Power Letak Nuffnang tak kat blog? Kalau letak, rajin2 update blog ... maintainkan traffic, selalu update survey dengan bio juga. Sesekali hantarlah mesej ke nuffnang!


    Berblog sambil bergembira :=)

    ReplyDelete
  8. Hai u... :) Slm kenal hehehe
    Sy tak pernah cek nuffnang..normal ke tu? Hehehe

    ReplyDelete

Tinggalkan komen di sini ... Terima kasih ;=)

MAKLUMAN : Jangan Tinggalkan Komen Berbentuk URL Link. Komen Berbentuk URL Link Akan Di Delete Bagi Mengelak Blog Ini Dianggap Sebagai "BLOG SPAM" Oleh Pihak Google!