Monday, July 16, 2012

TUKAR NAMA BELOG

Assalamualaikum ...





Seperti tajuk di atas, sejak akhir-akhir nie aku rasa macam nak tukar nama belog aku. Satu cadangan yang masih dalam pertimbangan. Aku bukannya nak tukar kepada dot com atau dot net buat masa sekarang. Masih guna platform blogspot. Cumanya nama SECRETWORDFORMHEART aku nak ubah.


Biarpun ada cerita tersendiri di sebalik nama tu, aku rasa nama tu macam susah orang nak ingat. Aku sendiri pun kadang susah nak eja. ha ha ha. Biarpun aku tahu apa risikonya bila tukar nama belog ... aku akan terima bila aku sendiri bersedia.  Bila dah tukaq nama belog, pertama sekali ... UV aku akan merudum. Kira bermula dari asal. Sesiapa yang dah link kat belog aku juga tak boleh access ... dan aku juga kena promosi semula belog ini dengan gigih! 


Tengah fikir-fikir nama yang sesuai dan simple!!






CK : Nak mulakan yang baru dan bukan niat nak buang yang lama!!

6 comments:

  1. nama blog akak mmg pjg..hehe..

    ReplyDelete
  2. sblm nie saya pun pernah nak tukar nama blog tp ramai rakan2 yg kata tak payah...kalau nak tahu ttg ini sila rujuk di sini

    http://www.hasrulhassan.com/2012/07/tukar-nama-blog-sesuka-hati-boleh-ke.html

    ReplyDelete
  3. alamak...

    CK berbicara boleh kot
    tak pun CK POWER
    ataupun CK saje

    ikutlah janji sedap dan simple hihihihi

    ReplyDelete
  4. @MizzTina hahahah itulah masa buat tak terfikirkan pun nak jadi blogger tegar

    ReplyDelete
  5. @Tentang Kita hahahah dah bca...kena batalkan hasrat la camnie

    ReplyDelete
  6. @Telor Power hahah CKPower tu menarik ... tapi tak tau la tang mana powernye

    ReplyDelete

Tinggalkan komen di sini ... Terima kasih ;=)

MAKLUMAN : Jangan Tinggalkan Komen Berbentuk URL Link. Komen Berbentuk URL Link Akan Di Delete Bagi Mengelak Blog Ini Dianggap Sebagai "BLOG SPAM" Oleh Pihak Google!