Sunday, July 1, 2012

SEGMEN UP FOLLOWERS BULAN JUNE-JULAI

Assalamualaikum ...



Rasanya terlalu lama aku  tak join sebarang segmen ataupun contest. Tak berkesempatan. Kali nie, tertiba hati terbuka nak join segmen semula. Adik-adik bloggers memang rajin buat segmen tak macam aku, nak buat segmen pun cam malaslah sket, update pun ikut sempat dan ikut suka je!!


Kali nie, aku join segmen dari Nabila Medan. Blogger yang pandai buat dooddel cantik-cantik. Blog dia pun cantik ... pink! Ramai adik-adik perempuan yang gemarkan pink. Aku plak lebih sukakan merah dan biru!!




Sesiapa yang rasa rajin nak join segmen dari Nabila Medan boleh klik kat sini <---- ataupun klik banner kat atas tu pun boleh. Mana-manalah yang korang suka!! Tarikh tutup penyertaan segmen nie 7 Julai 2012. Cepat-cepatlah join ... katanya ada hadiah!!



Tengah fikir nak tag sape nie ... he he he, okeylah semua yang baca blog aku nie .... aku tag korang yek!! Join ajelah ... mudahkan.





CK : Sonok plak join segmen, macam mula-mula berblog dulu je :=)

6 comments:

  1. tak pernah pulak join segmen yang mcm ni.tu pasal follower tak pernah nak bertambah.

    ReplyDelete
  2. bagus utk tambahkan follower. tapi....saya kurang berminat hehehehe.

    ReplyDelete
  3. Salam..dari segmen yg sama..done follow awak..harap follow saya balik..thankzz =) http://ibuafinaazfar.blogspot.com/2012/06/segmen-up-followers-bulan-june-julai.html

    ReplyDelete
  4. hye2!! datang dari segmen yang sama ! ;)

    nice to meet you here !

    ReplyDelete
  5. hi! deno dtg dari segmen yg sama.

    deno folow sini! jom ke blog deno? jom! :)

    ReplyDelete
  6. singgah dari segmen yang sama . follow sini . follow balik ye :)

    http://ceritalieya.blogspot.com/2012/07/segmen-up-followers-bulan-june-julai.html

    ReplyDelete

Tinggalkan komen di sini ... Terima kasih ;=)

MAKLUMAN : Jangan Tinggalkan Komen Berbentuk URL Link. Komen Berbentuk URL Link Akan Di Delete Bagi Mengelak Blog Ini Dianggap Sebagai "BLOG SPAM" Oleh Pihak Google!