Friday, August 16, 2013

AGODA BOLEH PERCAYA KE?

Assalamualaikum ...



Dunia tanpa sempadan membolehkan kita perolehi macam-macam info. Info dihujung jari. Nak apa ... cari apa ... google je. Senangkan? 

Contohnya dalah keywords yang aku dapat dari akaun Nuffnang aku nie. Ada orang google "agoda boleh percaya ke?". Aku tak heranlah kalau korang nak google benda nie. Sebab ape aku kata tak heran? Dulu, sebelum aku guna servis Agoda ... aku pun google benda yang sama. Aku ni benda berkaitan duit keluar secara online memang aku tak boleh bagi 100% kepercayaan. Ada sedikit rasa was-was. So, sebagai langkah selamat, aku google je cari pengalaman orang lain dulu .. ;p


Untuk korang yang google pasai agoda nie, aku nak khabarkan kat korang ... so far setakat nie Agoda boleh dipercayai. Aku dah berkali-kali guna servis Agoda untuk book hotel. Pernah juga cancel booking dan duit booking tu dipulangkan semula. Pernah booking last minute. Aku memang tak raguilah perkhidmatan Agoda. Cuma kalau dia buat hal ... memang aku blahla dari Agoda. Setakat nie dia ok, so aku layankan ajelah. Eh, lagipun ... rate hotel yang ditempah melalui Agoda lebih murah dan berbaloi. Cuma kena bijak pili hotel ajelah.


Terpulanglah kat korang nak percayakan Agoda nie ke tak. Bagi aku .... boleh dipercayai ;=)




CK : Best la kalau boleh tidur hotel tiap2 bulan. Nyaman kot rasanya

6 comments:

  1. True...ok gna agoda ni. Prnh cncel & diorg refund balik.. Kira so far so good la

    ReplyDelete
    Replies
    1. Itulah...ada yg suggest guna booking.com tapi masih rasa selesa ngan Agoda

      Delete
  2. booking.com xpenah. sy xreti guna yg lain dah. hehe

    ReplyDelete
    Replies
    1. Sy pun x pnh guna booking.com ... was was plak rasanye

      Delete

Tinggalkan komen di sini ... Terima kasih ;=)

MAKLUMAN : Jangan Tinggalkan Komen Berbentuk URL Link. Komen Berbentuk URL Link Akan Di Delete Bagi Mengelak Blog Ini Dianggap Sebagai "BLOG SPAM" Oleh Pihak Google!