Wednesday, August 28, 2013

TURN AKU PLAK MELAYAN CHEESEKUT!

Assalamualaikum ...



Aku tahu musim cheesekut belum habis lagi. Korang bercheesekut, aku pun nak cheesekut juga. Ingat korang je bleh ... ahkak pun boleh tau! he he he ini kes dengki tengok bloggers jelitawan dok siar masuk cheesekut memasing dalam blog. 

So, ahkak apa lagi pulunlah buat cheesekut semalam. Susah payah cari cream cheese, akhirnya jumpa juga ;p. Girang tak terkata bila jumpa cream cheese. Sanggup balik rumah time lunch semata-mata nak buat cheesekut nie. Hendak seribu daya .... kalau dah suka jangan dok cakap apa.... ha ha ha ha berpantun 2 kerat la plak!


Cheesekut ahkak yang sama comel cam ngan ahkak. Uweeek sila jangan muntah hijau. Kalau rasa nak muntah ... jauh-jauh sket yek. he he he Rupanya cheesekut nie memang selesa dengan tekak aku. Nak-nak makan tika sejuk. Rasa mabeles ... superb semua ada. Dah la nak buat senang bangat! Pejam mata pun dah siap. Pejam mata dah siap nie kalau orang lain yang tolong buatkan ler ;p

Recipe? Okeh ... hari nie malas bebenor nak share recipe. Next time la. Kalau korang tak sabar nak buat, silalah google resepi cheesekut ini. Sure tak menyesal punyalah ....

Recipe dia kalau aku rajin, aku update ... kalau tak rajin, korang googlelah memasing ye ;)




CK : Puashati dapat cuba .... kalau tak asyik mimpi siang malam.


3 comments:

  1. Senang ek nak masak dia. Tak yah pakai oven, tak yah pakai mixer ke? rumah akak x der mixer...huuhuhuhu

    ReplyDelete
  2. me pun bru je buat last week..confident nak buat sbb tak yah bake bagai...alhamdulilah jadi jugak & sedap!

    ReplyDelete

Tinggalkan komen di sini ... Terima kasih ;=)

MAKLUMAN : Jangan Tinggalkan Komen Berbentuk URL Link. Komen Berbentuk URL Link Akan Di Delete Bagi Mengelak Blog Ini Dianggap Sebagai "BLOG SPAM" Oleh Pihak Google!