Wednesday, August 28, 2013

MAJUK KE KAK?

Assalamualaikum ...



Akak merajuk ke? Kenapa nak merajuk pulak? he he he ini persoalan Cik Puan Rara dalam komennye. Rara cakap akak blogger yg sorang nie tak singgah masuk blog dia. Aloolooo jangan cakap camtu. Tengok Rara dah komen akak merajuk la pulak ... ish, takde apa yang nak dirajukkan la ;=)

Untuk pengetahuan Rara, akak hari-hari masuk blog safura.online.diary tu. Setiap kali Rara update akak akan singgah. Tapi time office, jarang sangat nak sign in blog. So, setakat baca camtu ajelah. Macam silent readers yang lain-lain. Sebab itu akak banyak tahu perkembangan Rara.
 
Actually Rara nie antara blogger yang rajin bertegur sapa masa aku mula-mula jadi blogger. Masa tu blog Rara dah ramai followers. Dari Rara bujang ... sampai dah kahwin (dia siap antar kad kahwin dia kad aku dan malangnye aku tak dapat hadir sebab ada kursus) dan sampailah dah ada princess sorang, aku still baca blog dia. Weekend husband and wife yang masih muda belia. Jauh lebih muda dari aku.

Kad Kahwin Rara yang aku masih simpan ... thanks ye Rara jemput akak ;p

Aku nie banyak jadi silent reader. Singgah masuk blog jarang sangat meninggalkan komen. Bukan taknak komen, tapi kekangan masa. Nak-nak office aku nie jenis tak friendly sangat bab blog. Nak komen amek masa. So, kebanyakan komen aku tinggalkan pun masa blogging kat rumah ajelah.  Kebanyakan blog yang ada dekat list aku, memang aku akan singgah. Then aku akan cari sapa followers aku untuk aku terjah. Walaupun bukan hari-hari dapat buat semua tu, tapi aku akan usahakan juga untuk terjah blog korang semua. In Shaa Allah ....

Setakat ini, belog yang rajin komen kat belog aku dan aku akan hadap balik blog dia ... cam senarai kat bawah tu. Try la tekan ... manatahu kot-kot tu belog korang kan kan ... he he he. Mari tengok sapa yang bertuah.


BELOG
BELOG
BELOG
BELOG .......
.....
.....
.....
Ini belog yang rajin komen kat entry aku. Ada lagi, tapi untuk hari ini aku up yang ini dulu .... belum masuk lagi belog yang tak komen langsung tapi aku tetap terjah sebab entry dia best ... dan bila aku baca boleh buat aku hilang stress. Setakat ini blog paling sempoi (sebab dia banyak sentuh isu semasa bukan gossip retis, pastu dia selalu up story yang selama ini aku tak tahu pun pasal benda yang dia up kan tu) dan bila aku baca blog dia buat aku berfikir sama apa yang dia tulis. Aku belum jumpa lagi pesaing dia .... hu hu .... nak tahu sapa, inilah blogger tu <------ Blogger biasa-biasa, tapi entry dia buat aku rasa, "a'ahhh betul juga yek ...!".

Kalau aku tak masukkan link korang, jangan la majuk plak....jangan la unfollow plak belog aku...heheheh sbbnye aku perasan followers aku dah kurang sorang. Dua hari lepas 1348, tadi tengok dah 1347. Aish, baru nak berangan dapat followers sampai 2K sampai ujung tahun nie. Tak kesampaianlah nampaknye! hu hu

Skang nie aku blogwalking weekend je tau .... tak dapat dah nak bw macam selalu. Korang tengoklah, aku update blog pun dah tak menentu. Time ikut suke sendiri. Dulu sehari 4 entry, skang nie 4 hari 1 entry ...ish, ada ke patut camtu?


Kalau aku tak comment blog korang, maknanye aku jadi silent reader terhormatlah tu ... hu hu hu ;p




CK : Sampai satu tahap dah tak tahu citer apa nak share lagi. Kagum dengan bloggers yang up entry superb!


2 comments:

  1. Blogging memang ada pasang surut. Akak cuba sedaya upaya upkan sehari satu entry. Walaupun bukan 7 hari seminggu. Kadang2 merepek merapu. Kadang2 rasa macam tak sabar nak up berentry2 sehari. Tapi for both situation, ada idea atau kering idea..kena sabar...

    Ohh..terima kasih senaraikan blog akak di atas tu yer. Akak pun suka masuk blog Pizli tu juga.

    ReplyDelete

Tinggalkan komen di sini ... Terima kasih ;=)

MAKLUMAN : Jangan Tinggalkan Komen Berbentuk URL Link. Komen Berbentuk URL Link Akan Di Delete Bagi Mengelak Blog Ini Dianggap Sebagai "BLOG SPAM" Oleh Pihak Google!