Thursday, August 15, 2013

TERINGAT MAK SAMPAI TAK BOLEH TIDUR ...

Assalamualaikum ...





Sambungan dari entry malam tadi kat sini <-----


Malam tadi aku tak boleh nak tidur langsung
Asyik berjaga je, pusing kiri kanan
Bergolek 360 darjah kat toto tu
Punya malas nak masuk tidur kat bilik, bentang toto kat ruang tamu
Sampai tertidur, sudahnye tv tengok aku.

Puas bergolek, aku terjaga dari tidur
Ingatkan dah 7.00 am, rupanya baru 2.30 am
Sekali sedar, pusing je ke kiri tengok mak takde pun kat sebelah

Eh, mana mak pergi? Lupa plak mak tidur dekat rumah adik
Soooobsssssssss terus rasa lonely giles
Mana taknya, 5 malam nie aku tidur bertemankan mak kat sebelah
Dah tua-tua tidur ngan mak lagi, walhal dah nak jadi wife orang dah ;p

Malam tadi aku rasa kosong gile ... tanpa mak kat sebelah ;(


Start berjaga 2.30am tu, aku asyik berjaga setiap jam … tidur sekejap je terus sedar
Pusing kiri, tengok kosong … tinggal bantal je 2-3 ketul.
Pesen aku tidur je mesti banyak bantal, tapi kepalanya tetap 1. Heeeee


Kepala dah mula set, mak tidur kat rumah adik dan pagi nie dah balik kampung
5 malam tidur ada mak kat sebelah, memang nyenyak dan rasa selamat sangat
Macam tu lah kot rasa selamat baby dalam perut ibu dia. 
Agaknyelah … eh, baby ada perasaan dah ke?
Disebabkan susahnye nak lelap mata asyik ingat mak …
Sudahnye aku layan drama kul 3.00am Nur Ramadan, lakonan Fauzi Nawawi dengan Fauziah Gaous.
Nasib cerita best … layan sampai teresak. Sedih pulak drama pepagi buta nie.

Lepas tu dekat 4.30am baru aku sambung tidur. Tu pun tak nyenyak sangat

Mak, kakak rindulah …. ;=( sssoooooooooooooooooooobssss
Airmata dah bergenang. Oh, rindu giler kat mak.
Rasa macam hari-hari dan setiap malam nak tidur bawah ketiak mak.







CK : Bangun pagi tengok bilik yang mak letak barang .... kosong, ish sunyinye hati kakak ....

4 comments:

  1. Kekadang biler teringat kat mak mmg gitu kan, terasa cam dia ader jer kat sebelah..Windu kat mak kiter juga :(...

    ReplyDelete
    Replies
    1. Itulah ... nak2 bila jumpa sekejap dah nak kena berpisah ...sedih rasanya

      Delete
  2. Sayang mak sampai bila-bila.. forever!!!!

    ReplyDelete

Tinggalkan komen di sini ... Terima kasih ;=)

MAKLUMAN : Jangan Tinggalkan Komen Berbentuk URL Link. Komen Berbentuk URL Link Akan Di Delete Bagi Mengelak Blog Ini Dianggap Sebagai "BLOG SPAM" Oleh Pihak Google!