Sunday, August 11, 2013

SELAMAT HARI RAYA AIDILFITRI

Assalamualaikum ...



Sorry la, aku tak kesempatan pun nak ucap Selamat Hari Raya, Maaf Zahir Batin kat korang. Sorry tak up story pun. Asyik tenggelam timbul. Raya ke-4 baru aku timbul. hu hu. Sebelum aku melalut, SELAMAT HARI RAYA, MAAF ZAHIR BATIN buat semua. Macam mana raya korang? Mesti bestkan?


Aku raya sekejap, walaupun plan nak raya seminggu. Disebabkan hal kecemasan ... aku bergegas balik Putrajaya jam 11am semalam dan sampai dengan selamatnya jam 10pm. Pergh ... pestime aku memandu lebih 10jam. Kebas punggung rasanya ;p


Nak cerita pasai raya memang taklah untuk entry nie, esok tengahari aku nak bergegas ke Hospital Putrajaya. Lenkali kalau ada mood aku citer!


Papepun ... SELAMAT HARI RAYA, MAAF ZAHIR BATIN!



CK : Tahun akhir ;p

2 comments:

Tinggalkan komen di sini ... Terima kasih ;=)

MAKLUMAN : Jangan Tinggalkan Komen Berbentuk URL Link. Komen Berbentuk URL Link Akan Di Delete Bagi Mengelak Blog Ini Dianggap Sebagai "BLOG SPAM" Oleh Pihak Google!