Thursday, August 29, 2013

TEMPAHAN KUIH MUIH

Assalamualaikum ...



After raya nie aku ada juga dapat tempahan buat kuih muih bagi open house raya.
Malangnya, semua tempahan tu aku terpaksa tolak atas sebab aku sibuk dengan urusan masa depan.

Bukan rezeki aku. Walaupun aku suka je nak buat semua tu. Aku harap, tahun depan aku boleh menerima tempahan semula. Sikit-sikit pun tak pe. Bukan nak full time bisnes. Just suke-suke je.
Dapat juga duit tabung. Manalah tahu kot penuh tabung travel aku nanti. Bleh la pi Australia ;p

Ada juga yang pujuk aku untuk terima tempahan, tapi terpaksa aku menolak dengan baik.
Ada banyak urusan peribadi yang belum settle. So, tak dapatlah nak concentrate semua nie
Kang tak sedap plak masak ... he he he *macam bagus la jerk ..kuikuikui*





CK : 2 bulan nie ... byk urusan sendiri yang nak kena settle dengan cepat.

1 comment:

Tinggalkan komen di sini ... Terima kasih ;=)

MAKLUMAN : Jangan Tinggalkan Komen Berbentuk URL Link. Komen Berbentuk URL Link Akan Di Delete Bagi Mengelak Blog Ini Dianggap Sebagai "BLOG SPAM" Oleh Pihak Google!