Tuesday, February 8, 2011

3rd PUTRAJAYA INTERNATIONAL HOT AIR BALLOON 2011

Assalamualaikum...

COMING SOON.....

3rd PUTRAJAYA INTERNATIONAL HOT AIR BALLOON 2011

17 March - 20 March 2011





Menteri Kementerian Wilayah Persekutuan dan Kesejahteraan Bandar bersama
Presiden Perbadanan Putrajaya


Meriahkan!! Tak sabar nak tunggu Mac 2011 nie nak tengok Hot Air Balloon. Gambar ni semasa Media Launch (kalau tak salah laa) 3rd Putrajaya International Hot Air Balloon 2011 berhadapan Gerbang Kompleks Perbadanan Putrajaya jam 8.00 pagi tadi. Masa adik saya hantar saya pergi kerja lalu depan kompleks nie...terus terpegun. Apa lagi terus sms Incik Babah minta dia ambilkan gambar!

Pagi tadi juga dia emailkan utk saya. Lunch hour tadi terus edit. Tapi petang nie baru sempat nak publish untuk korang semua! Layan gambarlah ye



CK : Rasa happy bila Incik Babah dah mula faham minat saya utk tulis blog dan suka pada gambar! Dulu dia bising bila saya suka sgt tulis blog...hu hu! Berkat kesabaran akhirnya dia faham juga minat saya nie. So, lepas ini gambar-gambar maybe dia yg akan ambilkan kot...saya cuma edit saja! Senang keje kan...Thanks my dear friend!

3 comments:

  1. Assalamualaikum

    waah !bestnya kalo dpt naek tu^o^

    ReplyDelete
  2. Macam seronok je naik belon tu. Awak tau, dekat sarawak kebanyakan orang sarawak gelar kapal terbang, belon tau.hehehe

    ReplyDelete
  3. Banyak tempat menarik dekat sarawak.

    Cik Kamoo boleh pergi Santubong Resort. Dekat santubong ada Kampung Budaya yang dibina rumah-rumah pelbagai kaum di sarawak macam rumah panjang, rumah bidayuh, melayu, cina dan banyak lagi. Tapi kena bayarlah. kalau hendak murah, pergilah masa tengah cuti sekolah atau cuti am.

    Dekat satok, kuching pun banyak tempat boleh lawat macam muzium cina, sarawak, kedai-kedai kek sarawak, kedai cenderamata dekat tengah-tengah waterfront.

    Pokok pangkalnya kena bawa ongkos lebih sikit lah sebab takut tidak cukup budget, rambang mata nanti.

    Lagi-lagi kalau pergi Serikin, Bau. Sebab tempat itu macam dekat sempadan Sarawak/Indonesia. Barang2 banyak pilihan.

    Kalau saya ada lagi dekat sini, boleh saya tanya kawan2 yang hendak sewakan Cik kamoo kereta. Lagi senang hendak berjalan2.

    Hehehe...cukup tak informasi itu? Kalau ada apa2, awak roger saya ye.

    ReplyDelete

Tinggalkan komen di sini ... Terima kasih ;=)

MAKLUMAN : Jangan Tinggalkan Komen Berbentuk URL Link. Komen Berbentuk URL Link Akan Di Delete Bagi Mengelak Blog Ini Dianggap Sebagai "BLOG SPAM" Oleh Pihak Google!