Saturday, February 26, 2011

Korang Buat Tak Apa Yang Saya Buat??

Assalamualaikum....

Saya dah siap pun kerja-kerja pejabat untuk hari ini. Hampir 7 jam. Yang selebihnya esok sambung lagi. Tak mahu bercerita tentang kerja. Tapi mahu bercerita perihal blog dan blogger. Nak tak?

Korang buat tak apa yang saya selalu buat? Memang sudah jadi tabiat saya sejak jadi blogger untuk menggodek entri-entri lama. Saya baca dan hayati apa yang telah tertulis di situ. Kadangkala bila baca sampai feel ke dalam hati! Touchinglah pulak! Itulah perangai saya....hu hu

Kemudian saya akan baca komen blogger-blogger lain yang ada kat entri saya. Habis baca saya terjah balik blog dorang! Memang habit sungguh! Pelik-pelik dan macam-macam saya ini.

Sepanjang korang jadi blogger ada tak korang buat macam saya???



CK : Nampak tak saya macam ada hobi suka membacakan? he he he

10 comments:

  1. Assalamualaikum Cik Kamoo..


    Kalau Kak Lin free pastinya Kak Lin akan menjelajah blog kawan2 tapi kalau x free Kak Lin minta maaf byk2 yer...

    ReplyDelete
  2. Hi cik kamoo.. saya pun suke jalan2 blog orang.. singgah lame sket kat blog yg cantik2 n entri yg best2.. :)

    ReplyDelete
  3. haah!nmpk awk ske mmbaca secara tak sngaje.hehe http://geekintherainbow.blogspot.com/

    ReplyDelete
  4. waaah.nmpk sedap!byk resepi yg saya boleh try kt sini :) http://geekintherainbow.blogspot.com/

    ReplyDelete
  5. yanie suker baca n3 kat blog lama....yanieputrajaya...sungguh tinggal kenangan

    T_T

    ReplyDelete
  6. Korang semua pun cam saya jugak kan...he he he

    ReplyDelete
  7. memang best baca balik hasil tulisan n komen dari kawan...kekadang bleh kita tersengeh2 sendiri

    (^^,)❤..

    ReplyDelete
  8. Tul tu Yanie!! Akk sokong sgt....hati2 ye balik Aloq Staq! Moga majlis kamoo meriah

    ReplyDelete
  9. HAHAHA. CB buat ! bila baca entri2 lama. rasa mahu guling2 gelakkan diri sendiri sebab entri mcm baby dalam buaian, comel2.. boley? HAHAHA. macam budak2 tak cukup umur actually. HAHA

    ReplyDelete

Tinggalkan komen di sini ... Terima kasih ;=)

MAKLUMAN : Jangan Tinggalkan Komen Berbentuk URL Link. Komen Berbentuk URL Link Akan Di Delete Bagi Mengelak Blog Ini Dianggap Sebagai "BLOG SPAM" Oleh Pihak Google!