Sunday, February 13, 2011

Ben Ashaari ngorat CIK KAMOO!! Owh Tidak!!

Assalamualaikum....


Hahaha...scandal dengan Encik Ben Ashaari petang tadi. Kecoh! Kepoh! Gempak! Buat-buat kecoh bagi blogger picisan mcm saya. Ha ha ha. Mana tak kecohnya...syiok2 layan SB [Sahabat Blogger] tup tup Ben Ashaari add Cik Kamoo Kamie kat mukabuku! Huh! Berderau darah ai tau. Sape yang tak syiok kan...blogger otai yang dah ader followers ribu riban [sedang menghampiri 10k!] dah tu siap masuk majalah RAPI lagi [Keluaran 1 Februari 2011] tiba-tiba add blogger picisan yg baru2 nak bernafas nie....

Mula2 terfikir...saya minat Encik Ben atau Encik Ben minat saya?? Ha ha ha....giles perasan! Sila muntah jauh2! Mula2 aktif blog Encik Ben pernah komen blog saya...tapi sekadar komen skalilah. Lepas tu dah tak datang dah...huhu! Takpe otai memang selalu busy. So, kenalah faham.

[Klik gambar untuk tumbesaran normal]

Agaknya Encik Ben dah lama usha mukabuku saya...hahahahah perasaan kali ke-2!! Tengok betulkan Encik Ben yg add saya..."friend request"

[Klik gambar untuk tumbesaran normal]

Fikir 2 kali jer nak approve ke tak? he he he .... cam sengallah kalau tak approve otai niekan! Dulu siap berangan bilalah dia nak jadi follower blog baru bernafas nie. Mana taknya hampir hari2 saya terjah blog dia. Respest dia nie ada jer idea gempak. Segmen bagai2. Saya jer yang tak berbagai2 nak join segmen otai nie.

[Klik gambar untuk tumbesaran normal]

Terus post satu alam mukabuku war-warkan Encik Ben add CKK... hahaha giles kepoh!! Tup-tup Encik Ben minta url CKK! Hu hu ruang peluang....bagi laluan...bagi laluan otai mahu lalu! Apalagi terus tenyeh url kat comment! Nampak nau gelojohkan...ha ha ha ada den kesah!!

[Klik gambar untuk tumbesaran normal]

Tengok BEN ASHAARI follow ai taw ... 315!! Jangan jeles...


Sebenarnya Encik BEN ASHAARI tak ngorat Cik Kamoo pun...hahaha saja kecoh! Cuma saya rasa teruja bila otai ini sudi add saya dan sudi minta url utk follow! TERIMA KASIH ENCIK BEN!

Kadang2 orang sllu cakap manusia ni bila dah famous...dh ada nama...dh glamour...takdanya nak pandang orang yg tak ada apa-apa di bawah sana. Samalah mcm dunia blog. Bila dah otai ada juga yang tak mahu tunjuk ajar or share ilmu dgn newbie! Tapi bukan semua...masih ada ramai blogger yg baik dan tak kedekut ilmu. Alhamdulillah sejak saya aktif tulis blog dan selalu tanya sana sini pasal blog kebanyakan blogger yg saya tanya tak sombong! Dorang memang pemurah dengan memberi tunjuk ajar. Thanks untuk korang. Ben Ashaari dah memberikan contoh yg baik sbg blogger otai yang tak sombong....dan dia pun rajin promote blog2 newbie!!

Yg saya tahu Encik Ben baru setahun jadi blogger. Tapi berkat kesungguhan dia...tengoklah kejayaan dia mcm mana hari ini. Sebut sahaja BEN ASHAARI dalam dunia blog.....sapa yang tak kenalkan. Sudah pasti ramai yang kenal. Otai beb!!



CK : Dah boleh tidur lenalah Ben Ashaari dah follow blog nie...hahahahhaha lawak looo

22 comments:

  1. wah !
    seronoknyer dye..
    =)

    datang dari blog BA =)

    ReplyDelete
  2. wah.. habis la blog kamu malam nie...

    di terjah oleh mereka yang jeles kamu di ngorat oleh Ben

    Regard,
    BroFramestone Blog
    @ Sudi-sudikan melawati BroFramestone In D' House

    ReplyDelete
  3. hehehe sukanya dia :)

    dun worry BA tak sombong :)

    ReplyDelete
  4. waaaaaaa bukan senang PCB nk follow org...tahniah2....

    ReplyDelete
  5. ben sombong laa.. . ada bukti! meh tengok kat blog saya!

    ReplyDelete
  6. beznyerr,otai dtg trjah,.hehe,.thniah!sy yg trkjut ni pon dtg trjah jgk,.xpela,blaja2 ye x?,.hehe,.sy pon bru gak

    ReplyDelete
  7. jeless...ben ashaari x follow aku pon dia memang sombong!!!!....hehehehe..lawak jaaa..bila la dia nak follow aku ek...aku pon dah follow mamat nie...

    ReplyDelete
  8. Congrats kena ngorat/terjah Ben!

    Waaaa... template kita sama laaa... tapi tak serupa. :-)

    ReplyDelete
  9. yup!! hehe *wlupon bro ben tka pernah komen kiter pun heheh

    ReplyDelete
  10. Pehh~ Bro Ben tak pernah klik pun belog cik Yana. Hahaha~

    ReplyDelete
  11. tahniah..tahniah..keep on blogging ^__^

    ReplyDelete
  12. Terima Kasih kt kawan2 blogger yg dtg cnie krn "scandal" dgn Encik Ben...hahahha gempak je kan. tapi sy mmg betul rasa teruja bila Encik Ben add saya dn jd follower....huh!! Memang betul otai ini tidak sombong....

    Kawan2 semua thanks ya!!

    ReplyDelete
  13. hheh seronok bila di sapa abg ben yer

    ReplyDelete
  14. wahhh.. fes time dtg sini... tros follow anda...

    ---> untung laa anda BA follow kamu.. sila kembangkan hidong.. ngahahaha

    ReplyDelete

Tinggalkan komen di sini ... Terima kasih ;=)

MAKLUMAN : Jangan Tinggalkan Komen Berbentuk URL Link. Komen Berbentuk URL Link Akan Di Delete Bagi Mengelak Blog Ini Dianggap Sebagai "BLOG SPAM" Oleh Pihak Google!