Tuesday, February 15, 2011

CONTEST 50 FOLLOWERS : CIK FYZA

Assalamualaikum...

Join contest atas jemputan! Terima kasih tuan belog SAYA.DAN.DUNIA. Dah 2 kali tuan belog ini meninggalkan pesanan agar saya join contest. Satu pesanan kat shout box dan satu lagi kat comment. Akak memang dah nak jawab dah dik. Dah siap copy segala soalan yang ada. Tapi masa tak mengizinkan. So, untuk tidak menghampakan dan rasa bangga sebab jadi antara 50 followers dari belog SAYA.DAN.DUNIA hari ini dengan sedikit masa yang terluang....jom akak jawab soalan2 yang ada! Dengan penuh harapan agar menang.... ha ha ha!!

Hadiah dia pun agar menarik jugak! Tapi kalau korang nak join tak dapatlah. Ini khas utk 50 followers SAYA.DAN.DUNIA sahaja. Hu hu. Kalau korang memang antara 50 tu...mesti dapat jemputan utk joinkan?? Dah-dah jangan melalut..nak jawab soklan nie...

  • KENAPA SAYA FOLLOW BLOG CIK FYZA?? [Cik Fyza nielah tuan belog SAYA.DAN.DUNIA]
  • Sebab Cik Fyza follow blog saya sebab tulah saya follow blog cik fyza! ha ha ha .... aci dak jawapan mcm nie?? Itu tipu...sebab sebenarnya adalah kerana blog cik fyza ni simple. Sesedap mata memandang.
  • KUTUKAN KEPADA BLOG CIK FYZA
  • Perlu ke akak kutuk?? Rasanya tak perlu kot. Kalau boleh letak banyak gambar! Akak suke taw...ha ha ha
  • PUJIAN KEPADA BLOG CIK FYZA
  • Puji?? Ok bab puji ni memang tunggu2lah nak puji. Bagus sebab tak banyak gadjet!! So, setiap kali akak buka blog cik fyza, tak adalah berjanggut nak menunggukan.?!

Hadiah yang cik fyza tawarkan nie bukan main lagi yek....

tempat pertama(1)
topup RM 50 beserta rantai kunci
tempat kedua(1)
topup RM 30 beserta rantai kunci
tempat ketiga(1)
topup RM 10 beserta rantai kunci
saguhati(3)
topup RM 5 beserta rantai kunci



CK : Agak hadiah manalah yang akak dapatkan...huhu! Berangan sudah....

2 comments:

  1. alamak!malunyer...cm desperate sgt minx smpai 2 kali...huhu..
    apa2 pun..gud luck :)

    ReplyDelete
  2. hahaha...takda mendelah. ok jer!! thanks menjemput

    ReplyDelete

Tinggalkan komen di sini ... Terima kasih ;=)

MAKLUMAN : Jangan Tinggalkan Komen Berbentuk URL Link. Komen Berbentuk URL Link Akan Di Delete Bagi Mengelak Blog Ini Dianggap Sebagai "BLOG SPAM" Oleh Pihak Google!