Monday, February 14, 2011

Terima Kasih BEN ASHAARI!!

Assalamualaikum....

Scandal sudah berakhir! So, usah kecoh atau kepoh lebih2 lagi. Sila buat kerja masing2. ha ha ha. Dah nak tidur dah malam tadi. Tapi gatal2 dok melepek kat SB. Tiba2 mata terpandang Encik Ben Ashaari ping entri "aku dituduh berscandal dgn blogger! aisey" kat mukabuku SB! Huh...sapelah yg scandal dgn otai yang satu nie?? Sape? Sape?? Saya sendiri tertanya...

Tengok tu...otai siap post entry scandal tu kat SB! Dan buat saya sendiri nak tahu sape blogger tu? Terus terjah blog otai dengan kadar segera! Lebih cepat dari berubah jadi Ultraman taw...hahahah

Sekali saya jenguk! Huh...diri sendiri rupanya yg berscandal. Erghh tidak!!. Adeeeh ini semua pasal entri inilah yang Encik Ben terus buat cerita pertuduhan scandal itu! Ini hanya scandal main2 sahaja. ha ha ha. Harap maklum. Sebab saya teruja Encik Ben jadi follower saya. Itu sahaja...

Dan hasilnya dalam masa beberapa minit....blog saya diterjah seramai 25 orang! Huh tak pernah2 pun. Selalu dapat pun 9 orang jer dalam satu masa. So, terima kasih kepada semua yang melawat blog saya. Dan terima kasih juga kepada yang jadi follower!! Kepada yang dok komen & ucap tahniah...ia suke taw! Macam menang anugerah plak...huhu

Bila saya check statistik pelawat! Time kul doblas tgh malam sampai satu pagi! Ramainye datang kat blog saya. Suke...suke...tocheee...tocheee! Korang memang suka gossip yeeek?? huhu jangan marah..gurau jeee!

Ok...dah2 pi buat kerja masing2. Cerita scandal mendel dah habis sudah....daaaaa



CK : Erghhh laparlah pulak!! Nak makan...nak makan

3 comments:

Tinggalkan komen di sini ... Terima kasih ;=)

MAKLUMAN : Jangan Tinggalkan Komen Berbentuk URL Link. Komen Berbentuk URL Link Akan Di Delete Bagi Mengelak Blog Ini Dianggap Sebagai "BLOG SPAM" Oleh Pihak Google!