Sunday, February 6, 2011

GEGAR 1,000 BLOG OLEH BEN ASHAARI!!

Assalamualaikum....


Baru jer petang tadi baca tentang BEN ASHAARI kat majalan RAPI keluaran 1 Februari 2011. Rasanya dah lama juga tak join segmen BA nie. Tiba-tiba malam nie mood nak join dah mendatang!

Huh! Hebat sungguh nak gegar 1,000 blog. Itu yang buat saya teruja. 1,000 blog bukannya sket. Bolehlah kenal dengan ramai bloggerkan. Erm...kalau korang berminat nak join segmen BA nie bolehlah TERJAH DI SINI dengan kadar segera...hehhehe segera ya!!

Step2 semua dah ada kat sana. Korang cuma klik link yang saya bagi....lepas tu jangan lupa letak ayat kat bawah ini...sebijik macam ini.....



"SAYA SOKONG DUNIA BLOG dan SAYA SUKA KERANA SAYA MINAT MENULIS DAN MEMBACA BLOG ! ANDA BAGAIMANA ??"

.
.
.
.
.

OK SIAP SUDAH!!




CK : Sesekali join segmen macam ini best jugak! Ben ni memang hebat...byk betul idea dia. Dari majalah RAPI yg saya baca barulah tahu BA ni memang minat menulis....

10 comments:

  1. tulah, bibik saya pon ade berkata pernah nampak dia di majalah.!

    ReplyDelete
  2. jom join ramai2... kasi gegar 1000 blog... =D

    ReplyDelete
  3. yeah!.terbaekk la GEGARRR nie..hihi..

    ReplyDelete
  4. gegaran menggoncang dunia blog..GEGARR..

    ReplyDelete
  5. gegar blog sampai lebam jom...
    saya pon join ^_^

    ReplyDelete
  6. Wahhh.. benar2 menarik ni.. nak gegaQ jugak la.. hii..

    Nadh datang melawat kamu..
    Salam kenai dari Nadh.. :)

    ReplyDelete

Tinggalkan komen di sini ... Terima kasih ;=)

MAKLUMAN : Jangan Tinggalkan Komen Berbentuk URL Link. Komen Berbentuk URL Link Akan Di Delete Bagi Mengelak Blog Ini Dianggap Sebagai "BLOG SPAM" Oleh Pihak Google!