Saturday, February 12, 2011

Cerekarama TV3 : AMPUNKAN DAKU

Assalamualaikum....

Tengah buat pilihan antara Cerekarama Ampunkan Daku vs Konsert Karnival WOW! Putrajaya kat Presint 2, Putrajaya. Mana satu nak saya pilih nie? Dah lah saya ni peminat drama Melayu...konsert tu pun macam best jugak

Tengok preview cerekarama nie memang menarik. Citer sedih2 nie suka juga. Nanti boleh nangis sama2. Main lap2 mata dengan adik saya. Ha ha ha. Kan saya ini seorang yang happy go lucky tapi cepat menangis! Saya dah baca sinopsis drama ini DI SINI. Pelakon-pelakon pun memang yang hebatlah. Antaranya Sheila Rusly, Fauziah Nawi, Zamarul Hisham, Fezrol Khan, Erin Malek, Ku Fridah Ku Shafie dan ramai lagi.

Konsert start kul 9.00pm...drama ni plak start kul 10.00pm! Adeeh camne nie....Dah ajak adik saya pi tengok konsert....tapi dalam masa yang sama nak jugak layan cerekarama.

Kena buat pilihan....hu hu hu


CK : Nak berpanas di Karnival WOW!!

No comments:

Post a Comment

Tinggalkan komen di sini ... Terima kasih ;=)

MAKLUMAN : Jangan Tinggalkan Komen Berbentuk URL Link. Komen Berbentuk URL Link Akan Di Delete Bagi Mengelak Blog Ini Dianggap Sebagai "BLOG SPAM" Oleh Pihak Google!