Saturday, February 5, 2011

Cerekarama : Biarkan Aku Menangis

Assalamualaikum....


Tengah layan cerekarama kat TV3. Biarkan Aku Menangis! Tengok gazet mcm best. Tengok pelakon dia Elly Suriaty. Mesti best! Saya suka tengok dia berlakon. Hidup sungguh! Mak saya pun suka tengok dia berlakon. Kira jadi sungguhlah...

Cerita ini macam sedih jerk! Sure jap lagi menangis nie. Nak kena siapkan tisu banyak2. Buat termenangis jap lagi ada juga benda nk mengelap airmata...huhu!


[Elly Suriaty dan suami, Azri Iskandar] : pic Mr Google


Jomlah korang kita layan cerita ni. Manatau ada pengajaran yg boleh diambil utk jadi pedoman...kan...kan....



CK : Time best dok lepek depan tv...ada pop corn sedap nie!!

6 comments:

  1. Hahahaha:D
    Waktu Erry Putra muncul..
    Macam sengal rasanya..
    Cz pegawai kebajikan dah macam FBI nak tangkap penjenayah..
    Hahaha:D

    ReplyDelete
  2. saya pon baru pas layan nie..
    cite sedey tp jadi klaka mase dier nk angkat mak dier 2.. hak3

    ReplyDelete
  3. terbaik la si minah tu blakon, den rase nak bg penerajang ngn penampor jer kat die.haha

    ReplyDelete
  4. suka gak kalau elie berlakon,tapi tak layan sgt cerekarama nih...

    ReplyDelete
  5. hahaha...skali nak angkat mak die time nak halau tu tak larat la plak..hahak

    ReplyDelete

Tinggalkan komen di sini ... Terima kasih ;=)

MAKLUMAN : Jangan Tinggalkan Komen Berbentuk URL Link. Komen Berbentuk URL Link Akan Di Delete Bagi Mengelak Blog Ini Dianggap Sebagai "BLOG SPAM" Oleh Pihak Google!