Wednesday, February 16, 2011

SAYA PUNYAI 100 - 500 FOLLOWERS

Assalamualaikum....

After lunch jer...saya terus buat entri nie! Tak mahu ketinggalan jugak nak join segmen Encik Ben Ashaari. Almaklumlah dia pun dah jadi follower ai tau...hu hu! Suke-suke ala gediks!


Untuk sertai , sila buat satu entri khas :

  1. Letak header BEN ASHAARI blog [ OK done!!...jenguk balik kat atas tu]
  2. TAJUK : SAYA PUNYAI 100 - 500 FOLLOWERS. dan linkkan ke entri ini ...[Ini pun done!]
  3. Tinggalkan url entri blog korang tau ! bukan url entri aku !! huwaa.. semalam ada ramai buat gitu.. jadi aku terpaksa skip...[Done jugak!! hoyeee siap...]
Sape yang nak join sila terjah SINI! Cepat sket ye sebab tarik tutup malam nie. Tapi tak tau jam berapa mau tutup. Maybe 11.59pm kot...ha ha ha



CK : Kenyangnye....Alhamdulillah

5 comments:

  1. join gak erk huhu efa join gak huhu

    ReplyDelete
  2. ramai gak tgk n3 berkaitan dengan segmen abg ben nih hehhee

    (^^,)❤

    ReplyDelete
  3. Salam perkenalan....

    Keep on blogging kay !! ^___^

    P/S : Jom join GA akak !

    ReplyDelete
  4. dah tutup dah pon..seb baik sempat join ni siang tadi.

    ReplyDelete

Tinggalkan komen di sini ... Terima kasih ;=)

MAKLUMAN : Jangan Tinggalkan Komen Berbentuk URL Link. Komen Berbentuk URL Link Akan Di Delete Bagi Mengelak Blog Ini Dianggap Sebagai "BLOG SPAM" Oleh Pihak Google!