Saturday, February 12, 2011

Citarasa Rinduan Sedang Bagi Gegaran Pada Blog Korang!!

Assalamualaikum...

Padanlah tadi rasa gegar semacam! Ingatkan gempa bumi berskala kecil. Hu hu. Rupa2nya blog saya telah digegar oleh CITARASA RINDUAN!! Terima kasih yang tak terhingga. Tambah terharu, blog saya adalah BLOG PERTAMA yang digegar oleh pemilik CR ini. Memang kuatlah gegarannya.

[Sila klik pada gambar untuk tumbesaran yang normal]

Saya memang suka sangat nak join contest atau apa2 segmen dri blogger. Tapi malangnya kadangkala masa tidak mengizinkan kerana tanggungjawab pada kerjaya yg perlu dilunaskan terlebih dahulu [Sebab sibuk ada masanya saya buat auto publish entry bagi tidak menghampakan pembaca setia blog ini ---- ada ke yang setia??]. Yang mana sempat memang saya akan join. Saya betul2 salute pada blogger2 yang mempunyai usaha membuat contest/segmen/GA yang bertujuan untuk mempromosikan blog kawan2. Satu usaha yang murni di kalangan blogger yang perlu diucapkan TERIMA KASIH!!

Untuk kawan-kawan yang berminat menjayakan segmen gegar blog oleh Citarasa Rinduan, sila klik DI SINI! Apa yang perlu korang buat adalah tinggalkan URL blog korang kat ruang komen sahaja. Dan CR akan gegar blog korang ikut giliran. Tarikh tutup adalah pada 03 Mac 2011!!

Jomlah ramai2 menempek kat blog CR untuk diberi gegaran berskala sempurna!! CR moga maju jaya...



CK : Niat ikhlas...balasan jua ikhlas.

2 comments:

  1. selamat tengahari cik kamoo

    terima kasih....kak ayu terharu sangat nie.....

    semoga ukhwah kita berpanjangan..

    ReplyDelete
  2. Insya-Allah Kak Ayu...moga ukhwah ini berpanjangan

    ReplyDelete

Tinggalkan komen di sini ... Terima kasih ;=)

MAKLUMAN : Jangan Tinggalkan Komen Berbentuk URL Link. Komen Berbentuk URL Link Akan Di Delete Bagi Mengelak Blog Ini Dianggap Sebagai "BLOG SPAM" Oleh Pihak Google!