Wednesday, September 28, 2011

Awallah Pulak Hari Ini .... Biar Betik!!!

Assalamualaikum ....


Aku berentry dari office sorang-sorang!


Baru semalam aku buat entry pasal ini di sini. Tapi hari ini tetiba-tiba dah bukan bagai puteri lagi dia. Awal pulak dia balik kerja. 5.00pm dah balik. Jarang sangat dia balik kerja awal. Paling awal pun 6.30pm baru terhegeh nak balik dan ajak aku pergi jalan-jalan. Selalunya macam itulah! Sentap memanjang aku bila terpaksa menunggu dia ... sekejap dia tu boleh sampai hampir sejamlah!


Tapi hari ini awal pulak dia balik. Katanya nak rehat. Malam ini ada jemputan rumah terbuka membesarkan perut. Balik awal untuk relax-relaxkan perut yang romanticlah tu. ha ha ha. Malangnya aku pula banyak kerja hari ini. Masih tertenggek di office untuk berhadapan dengan sistem yang amat aku cintai selama ini. Malam ini juga aku tak boleh menumbuhkan ekor mengekori dia ke jamuan raya sebab aku kemalasan yang berganda!


MB beriya juga bertanyakan aku semalam semasa aku syiok layan bola Kedah vs Perak ... nak tak aku ikut dia? Malangnya jawapan adalah mendukacitakan. Aku nak rehatkan diri. Nak dok rumah! Tapi sebenarnya aku nak layan Jiwa & Lara. Sayang nak tinggalkan Aaron Aziz ... he he he! Mampus kena cepuk berganda kang. Kalau tiba-tiba aku berubah fikiran saat akhir atau dimaklumkan jamuan itu akan ada sate ayam yang mabeles ... mungkin Aaron Aziz yang aku sayang tu pun aku akan tinggalkan juga. hu hu hu. 


Kalau tak ikut pun ok juga, sebab weekend nie aku dan MB akan ke majlis kahwin kawan MB. Makan lagi! Malam ini kasi perut rehat ... kalau rajin aku akan masak pizza up side down lagi. Kalau rajinlah! 


Eh! Tiba-tiba pula aircond dah berhenti. Perlu ke aku cabut skang nie?? Tak paham pula kenapa budak-budak office aku awal pula depa mencapup! Kosong! Cuma yang ada aku dan kedengaran ketukan keyboard hasil kekejaman jari aku ini.


Aku stop sini dululah. Sambung kerja apa yang patut! Korang tu kalau dah kat rumah buatlah jejemput bilis cicah sambal .... perghhh sodap eh!


Thanks datang sini and thanks for reading too!



CK : Tadi dah beli maxis broadband ... mungkin akan terminate streamyx! Usaha menjimatkan kos ... hu hu


3 comments:

  1. kalau dh pakai maxis nt jgn mengamuk depan pc taw.sbb broadband mmg lembap.

    ReplyDelete
  2. RARA > takpe akk try dulu cmno...ngeh ngeh ... kalau lembap sgt tu cmpak tasik la jawabnye!!

    ReplyDelete
  3. Gigih hupdate blog walaupun sorang2 kt opis.. Kalo Hana sorang2 kt opis, meremang bulu2 semua. hahaha

    Hana guna Maxis broadband, sgt lemb kat sini but kg kemain laju dia.

    ReplyDelete

Tinggalkan komen di sini ... Terima kasih ;=)

MAKLUMAN : Jangan Tinggalkan Komen Berbentuk URL Link. Komen Berbentuk URL Link Akan Di Delete Bagi Mengelak Blog Ini Dianggap Sebagai "BLOG SPAM" Oleh Pihak Google!