Thursday, September 8, 2011

Kau Gebu Macam Aku Jugak!!

Assalamualaikum ...


Memang menjadi! Percubaan pertama yang tak sia-sia rasanya dan lepas nie boleh buat lagi dan lagi. Gebu macam tuan dia. Lembut. Sangat menyukainya. Kalau perut lapar bolehlah baham dalam 4-5 ketul tanpa pandang kiri kanan apatah lagi belakang!!


Inilah hasilnya!! DONUT GEBU BAM BAM .... hasil daripada mendonut di hari ulangtahun kejadian. Walaupun lambat 2 hari cerita tentang hasilnya, tak beerti saya tunggu sampai 2 hari untuk bagi donut nie naik dan gebu!!





Gebu. Bulat. Montok. Manis-manis buah. Yummie kottt....he he he!  Kesimpulannya donut pun gebu macam tuan dia ...sejibik kot. Apapun saya bangga dengan percubaan ini. Boleh cuba sekali lagi dan lagi. Mahu Order?? He he he ....


Nak tata dah sebab nak keluar berbuka puasa! Hari ini tak adalah nak berbuka puasa dengan donut walaupun saya dah frozenkan donut saya tuh. Nak makan ... goreng dan tabur gula je!!


Bye bye ... thanks ya baca!!



CK : Nak try buat lasagna macam June jugak!!

No comments:

Post a Comment

Tinggalkan komen di sini ... Terima kasih ;=)

MAKLUMAN : Jangan Tinggalkan Komen Berbentuk URL Link. Komen Berbentuk URL Link Akan Di Delete Bagi Mengelak Blog Ini Dianggap Sebagai "BLOG SPAM" Oleh Pihak Google!