Tuesday, September 20, 2011

Main Dengan Toys Lagi Ye??

Assalamualaikum ....



Aku tengah layan drama Jiwa & Lara kat TV3. First time tengok, tak tahulah drama nie best ke tidak. Bila tengok Aaron Aziz berlakon jadi 'jahat' ... teringin pulak nak layan drama. Memang aku nie kaki drama Melayu pun. Dan perangai aku dah tumpah kat anak abang aku yang kedua. Kami sama-sama suka layan drama Melayu!



Sambil-sambil layan Jiwa & Lara, time tu jugak aku try main dengan toys aku lagi. Malam nie buat upside down pizza untuk dinner aku and my sis. Kurang mabeles pizza nie sebab oregano dan mozarella cheese non ado. So, aku cuma guna kraft single cheese tu ... bolehlahkan dari takda langsung! Rasa filling dia bagi aku sedap dan pedas sebab aku letak cili api. Ini dikira upside down pizza versi Melayu Malaysia sebab ada cili api. Cuma dough dia je kurang mantap pada lidah aku. Memang wajib upgrade pada masa akan datang!



Apa-apapun aku tetap nak tayang kat korang rezeki diberi Tuhan untuk aku malam nie! Dah selamat aku makan dengan my sis. Ada balance sikit untuk dibekalkan esok pagi pergi kerja. 

.
.
.
.
.
.
.
.
.
.

.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
v




Kasi korang terliur sket sebelum masuk tidur! he he he. Oklah aku nak sambung kerja-kerja di dapur. Nanti kita sambung lagi esok. Aku tengah memikirkan resepi apa lagi aku nak try yang  boleh guna toys aku tu. Rasa macam belum puas lagi masak-masak dengan toys tu!



Thanks ya datang sini and thanks for reading too! Goodnite ye .... tidur awal weh, esok keje!




CK : Budak baru belajar!

2 comments:

Tinggalkan komen di sini ... Terima kasih ;=)

MAKLUMAN : Jangan Tinggalkan Komen Berbentuk URL Link. Komen Berbentuk URL Link Akan Di Delete Bagi Mengelak Blog Ini Dianggap Sebagai "BLOG SPAM" Oleh Pihak Google!