Tuesday, September 13, 2011

Drama Bola ...!! Drama Bola....!!

Assalamualaikum ....



"Berselindung Di Balik Kaabah" di Astro 105. Puas aku layan cerita nie, memang best dan terbaik pada tontonan aku. Rugi jugak siapa yang tak tengok sebab banyak pengajaran yang ada. Lagi satu aku memang suka sangat dengan lakonan Zarina AF tu. Mantop!


Sambil-sambil layan cerita tu, aku tetap layan Siaran Langsung Piala Malaysia 2011. Negeri Sembilan Lawan Terengganu di Stadium Tunku Abdul Rahman, Paroi Negeri Sembilan. Sepatutnya malam nie, aku sedang berada di Stadium Paroi layan bola. Memandangkan Kedah pun ada gak game malam nie lawan dengan Perak, so better dok rumah je ... boleh layan dua-dua game! 


Cuma lagi best layan bola kat stadium. Feel memang lain macamlah. Cuma kalau final memang aku tak pergi tengok punya, sebab nak bersesak terlalu ramai memang menjadi kemalasan diri sejak dulu. Kalau setakat game biasa-biasa memang aku rela sahaja melayan!  Umat pun takdalah sampai penuh stadium. Bila final nie biar lelaki gagah ajelah yang menyesakkan diri kat stadium. Wanita lemah lembut better duduk rumah layan depan tv sambil makan pop corn. Feel layan bola macam tengok movie kalau dah sekali dengan pop corn!


Kedah dan dapat 1 gol dan Perak dah 2. Sekarang nie aku sedang tunggu team Negeri Sembilan! "Woooi ... jang bilo ekau nak gol nie!!!????"



Nak sambung tengok bola .... kang kita sembang plak! Thanks datang sini and thanks for reading!




CK : Sakit kepala ...

4 comments:

Tinggalkan komen di sini ... Terima kasih ;=)

MAKLUMAN : Jangan Tinggalkan Komen Berbentuk URL Link. Komen Berbentuk URL Link Akan Di Delete Bagi Mengelak Blog Ini Dianggap Sebagai "BLOG SPAM" Oleh Pihak Google!