Saturday, January 28, 2012

HASIL SETELAH MENCUBA

Assalamualaikum ...





Morning semua! Happy weekend. Apa plan hari nie? Jalan-jalan dengan familykah? Plan aku hari nie lebur. Sedih sangat. Aku dah plan pagi nie seawal mungkin nak pergi ke Dataran Merdeka. Aku nak tengok dan ambil gambar Perarakan Sempena Hari Wilayah. Tapi, Si MB pula kena handle tournament badminton kat kampung halaman dia yang dekat cenoet. Lagipun, aku dah tak drive kereta seorang diri sekarang nie. Sejak accident hari tu. Rasa terkejut dan takut belum sudah lagi. Pergi balik kerja berjemput. Rasa macam mak datin sekejap. Okeh, aku memang manjang bajet jadi mak datin pun ... ha ha ha.




So, akhirnya plan aku bertukar. Dalam kul 11 aku nak pergi office. Siapkan segala kerja sebelum 31hb nie. Nak kena naik bas hari nie. Nasib baiklah Putrajaya nie bas banyak. So tak perlulah nak menunggu lelama. Okeh back to the title, aku cuma nak tunjukkan hasil aku tempoh hari yang aku dah story moory dekat korang semua. Pasal benda nie Jangan lupa, janji tetap janji. Jadi atau tak tetap aku share dengan korang.



Inilah hasil tu!

.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.





Alhamdulillah ... menjadi! Aku suka sangat tengok color dia. Suwetnya!



Kek ok, tak bantat pun. Cuma karamelnye agak nipis sebab loyang aku cam besar. Satu loyang tu sehari je habis, aku bagi bekal adik bongsu aku pergi office, pastu dekat adik sulung aku, bagi si MB then dekat budak office aku merasa. Coz sebelum nie, budak office aku buat  kasi aku rasa. So, time aku buat ... aku kasilah dorang rasa pula. Barulah adilkan. 


Aku sempat makan pun 2 potong. Kira oklahkan. Next time aku boleh cuba lagi. Sekarang nie aku tengah plan nak buat pavlova pulak. Try and error. Kalau menjadi pavlova aku tu, aku nak bagi pada my lovely SIL. Birthday dia 31 Januari nie. Selama nie, aku tak pernah kasi dia apa-apapun. Dia jelah asik kasi aku perfumelah, tudunglah ... bagi kek lah. Bagus punya adik ipar! Asyik menerima je ... memberinya kurang. Tapi adatlah, namapun adik. hu hu. 





Oklah, aku nak sambung buat kerja rumah. Lepas tu pergi kerja. Malam pula sambung cerita kat blog. Tak pun petang nie, kalau rajin. Okey semua .... happy weekend ya!







CK : Rindulah pula dekat BFF aku yang sorang nie ... aiyak!

2 comments:

  1. wow awesomeeeeeeeeeeenyeeeeeee.jeles nie.miahahaha.tapi yg tak tahan tgk kaler2 kat cake tu.cute sgt2.dah pas buat cake nih.ehem2.hehehe

    ReplyDelete
  2. comel..hehehehe

    kalau karamel tu tebal,laaaaaaaaagi sedap..

    hehehehe

    ReplyDelete

Tinggalkan komen di sini ... Terima kasih ;=)

MAKLUMAN : Jangan Tinggalkan Komen Berbentuk URL Link. Komen Berbentuk URL Link Akan Di Delete Bagi Mengelak Blog Ini Dianggap Sebagai "BLOG SPAM" Oleh Pihak Google!