Monday, January 2, 2012

AGAK-AGAK ... APA YANG AKU REWARD UNTUK DIRI AKU BAGI 2011?

Assalamualaikum ....





Panjang bebenor tajuk entri kali nie ... haishhhh! Dah tu, tengah malam baru dapat update entry ini. Penat bebenor ghini sebab pi jalan-jalan. Jom sambung pasal reward ...



Entry terakhir 2011, aku ada bagi hint yang aku dah reward untuk diri sendiri. Tiada siapa nak reward aku apa-apa, so apa salahnya aku reward untuk diri sendiri. Supaya lebih bersemangat pada masa-masa akan datang. Supaya dengan reward sebegini aku akan menjadi manusia yang sentiasa gigih dan berusaha serta bersungguh-sungguh dalam melakukan apa yang aku suka dan apa yang aku belajar untuk suka! Sebelum tu, layan gambar dulu ...



Ini bukan reward untuk diri, sebab aku memang wajib pakai pun. Kalau tak pakai, mungkin tersalah raba kot nanti. ha ha ha. Rasanya tahun nie, kena tukar yang baru kot. Ini pun dah lama, cuma condition dia masih tip top.




Yang ini? Ini pun bukan reward juga. Kalau reward, dah tentu Samsung Galaxy Note kot ... ha ha ha. Mood berangan! Kalau aku boleh *tingggg* agak-agak boleh bertukar jadi SGN tak? Koman-koman pun Blackbery ke? Bab handphone aku belum fikir untuk tukar ke ape, keinginan ada, tapi kemampuan belum mencukupi. So, abaikan!


Agak-agak, korang boleh bajet apa yang aku reward untuk diri aku sendiri? Mustahillah korang tak boleh agakkan .... 



Rasa korang, apa yang aku dah reward diri aku???






CK : Penat melampau hari ini, dekat satu KL pusing sampai jumpa raja-rajalah!

1 comment:

  1. tak boleh nak agak sebab mummy sendiri tak pernah azam berazam bila melangkah tahun baru...cuma sentiasa berdoa agar dipanjangkan umur, mudah rezeki dan sentiasa bertaqwa....

    ReplyDelete

Tinggalkan komen di sini ... Terima kasih ;=)

MAKLUMAN : Jangan Tinggalkan Komen Berbentuk URL Link. Komen Berbentuk URL Link Akan Di Delete Bagi Mengelak Blog Ini Dianggap Sebagai "BLOG SPAM" Oleh Pihak Google!