Friday, January 13, 2012

TERIMA KASIH DARI DAPUR KJEE

Assalamualaikum ...




Malam tadi sebelum tidur, aku check akaun Nuffnang yang menjadi kesayangan hamba ini. Sekali aku tengok traffic semalam memang gempak juga bagi blog yang biasa-biasa macam aku. Kalau satu hari dapat UV 200 pun aku dah kecoh, inikan lebih dari itu. Kalau hari-hari dapat UV macam semalam, kan syiooook!




Ini turun naik traffic malam tadi, memang meriah dari biasa. Kalau selalunya tak adalah cenggininya. Asyik telan air liur tengok traffic orang yang ribu riban. Aiollsnye traffic boleh ermmmm ajelah. Sehari selalu aku dapat UV dalam 80 ke 120. Sikitkan? Tapi yang sikit inilah selalu bagi aku semangat untuk up entry memanjang. Jangan ingat followers 1K, traffic pun 1K ... non-hado ye anak-anak.



Sila lihat, penyumbang traffic di tangga teratas. Siapakah?? Mestilah itu seorang pelakon, wartawan dan juga penulis. Ingat Santan Berlada ingatlah KJEE. he he he. Rasanya semua kenal Kjee kan?? Tulisan dia memang best, aku ni memanjang jenguk blog dia. Terima kasih Kjee jadi penyumbang traffic tertinggi semalam. Ini mesti isu mee udang Mak Jah dekat Wangsa Maju nie .... sebab itulah ramai datang jenguk blog aku. Terima kasih korang datang jenguk belog aiolls!




Traffic semalam 611 UV, Alhamdulillah. Kedua tertinggi selepas entry ini.


Selepas dapat traffic tinggi semalam, pagi ini aku check akaun Nuffang sekali lagi, tengok semua BE aku dah jadi ME. So, rasanya dah sampai masa nak cashout income yang ada. Walau tak seberapa, tapi ada juga hasilnya. Alhamdulillah .... cashout hujung bulan nie. Berapa jumlah nanti aku share dengan korang ye! Sebab kerana korang aku dapat BE yg agak banyak juga. Terima kasih dan terima kasih juga buat Nuffnang. 





 Terima kasih Kjee dan semua yang baca blog CK!!
CK : Lepas nie baru update pasal Menara KL sambungan...








15 comments:

  1. salam...wah best nyee...tumpang gembira..=)

    ReplyDelete
  2. kagum..
    semangat untuk menulis lagi..kan??

    ReplyDelete
  3. syukur .. bestnyer.. bilakah akakni dapat gitu... tahniah..

    ReplyDelete

Tinggalkan komen di sini ... Terima kasih ;=)

MAKLUMAN : Jangan Tinggalkan Komen Berbentuk URL Link. Komen Berbentuk URL Link Akan Di Delete Bagi Mengelak Blog Ini Dianggap Sebagai "BLOG SPAM" Oleh Pihak Google!