Saturday, January 21, 2012

MAKANLAH .... APA LAGI??

Assalamualaikum ....





Selamat pagi weekend kawan-kawan bloggers! Dah makan pagi belum nie? Kalau belum jom kita makan dulu. Sarapan pagi adalah penting untuk memulakan hari anda. Jangan biarkan perut kosong tanpa makanan dan penuh dengan angin. Nanti susah!


So, makanlah ... apa lagikan? Gambar makaroni goreng nie, bukan breakfast hari ini. Tapi bekalan aku ke office 2 hari lepas kot rasanya. Malas nak membeli di kafe, so aku buatkan makaroni goreng untuk sarapan pagi.



Baru aku tahu, makaroni nie sedap juga digoreng. Lepas nie boleh buat stok kat rumah. Tak adalah nak makan bihun goreng je setiap pagi. Jemu jugakan. Lecehnya, nak kena rebus awal-awal makaroni nie. So, untuk buat bekal ... malam tuh aku dah siap rebus dah. Kasi lembut.


#nak try angel hair plak lepas nie.




Aku ni asyik cerita bab makan ... lepas makan jalan-jalan. Itu sahajalah yang aku share. Harap korang tak jemulah singgah blog aku nie ye.


Okehlah pembacakusayang, aku nak kena undur diri dulu ..... kita sambung di lain waktu pula. Dah habis baca tu jangan lupa komen ya! he he he



Baibai tatatata ...






CK : Rasa nak kena bahagi masa dengan kerja, blog dan personal sebaik mungkin. Yang paling penting bab kerja tu.

1 comment:

Tinggalkan komen di sini ... Terima kasih ;=)

MAKLUMAN : Jangan Tinggalkan Komen Berbentuk URL Link. Komen Berbentuk URL Link Akan Di Delete Bagi Mengelak Blog Ini Dianggap Sebagai "BLOG SPAM" Oleh Pihak Google!