Wednesday, January 25, 2012

TAKDA KEJE!

Assalamualaikum ...













Bila dah ada compact camera sendiri, semua benda yang ada dalam rumah nak ambil gambaq. Nampak sangat aku nie macam takda kerja. Atau aku tengah jakun pakai compact camera. ahaks! Asal rasa bosan je pegang camera dan snap sana sini.


Perghhh macam budak-budak belasan tahun tak pun macam budak baru nak cukup umur yang tengah gila nak lolipop! Cam tulah aku, kadang-kadang suka perangai cam budak-budak nie. Nampak hidup macam cool sket, walau kete kena langgar tu belum lagi pi repair pintu dia. Hah! Lantak pi situ.


Hari ini bila pandang kereta cam tak hensem sungguh. Bila ingat jasa si hitam tu, kenalah cepat pi ketuk dan paint semula. Mula dapat si hitam tu, setahun 4-5 kali drive balik kampung sorang2 dari Kajang/Putrajaya ke Kedah! Hebat aku ... ha ha ha puji diri sendiri. Nak tunggu hangpa puji lambat bebenor nak komen.


Malas nak mengarut, aku cuma nak share gambar yang ntah pape ntah! 





CK : Putrajaya hujan selebat-lebatnya!

5 comments:

  1. CK: bukan ntah pape ntah tapi adalah hasil seni yg menarik juga tu. ikhlas cakap ni.

    takpe nanti pelan2 kumpul duit beli dslr, boleh wat cam yuna setiap gambar ada lagunya....(betul ker ayat tu)

    ReplyDelete
  2. @Telor Power Tq frenz!! Tapi awak lebih hebat dr saya...leh jd sifu lah

    ReplyDelete
  3. tapi okay jugak sbnrnya gambr pki cmpact camera ni...

    ReplyDelete
  4. boleh xder masalah, sekadar ilmu yg ada lah. pasal saya masih berguru gak nie...sama2 kita belajar.

    ReplyDelete
  5. penyepit baju pun boleh, semalam baru lepas pergi masjid besi sana, peh masjid dia, besar gila.

    ReplyDelete

Tinggalkan komen di sini ... Terima kasih ;=)

MAKLUMAN : Jangan Tinggalkan Komen Berbentuk URL Link. Komen Berbentuk URL Link Akan Di Delete Bagi Mengelak Blog Ini Dianggap Sebagai "BLOG SPAM" Oleh Pihak Google!