Tuesday, January 17, 2012

MENARA KUALA LUMPUR - MALAYSIA CULTURAL VILLAGE [Part 6 - Akhir]

Assalamualaikum ...




Gigih juga aku buat entry Menara KL. Okeh, ini part last dah. Lepas nie takda dah citer pasal menara. Citer pasal lain pulak. Malas dah nak buat link sebelum nie, pandai-pandailah cari ye. Entry part 5 hari tu, aku tanya pasal sorang buat tengah tengok apa kan?



Permainan inilah yang budak omputih tu dok tengok. Main dam. Depa nie seronok dok main dam mangkuk nie. Aku pun teruja ...


So, aku pun tak lepas peluang main sama. Turn kami main dam nie, ramai pula yang jadi penonton. Tapi layankan  ajelah sebab yang tengok tu pelancong luarkan, maybe dorang tak tau kot. Yang pasti dalam game nie aku moonaaaaaaaaaang!!


Kat Malaysia Cultural Village nie ada berbagai jenis rekabentuk rumah-rumah yang terdapat di Malaysia. Mengikut negeri ye ....

Ini rumah Melaka ... aku suka tangga dia yang cantik tu.


Ini aku tak surelah rumah negeri mana, sorry ...

Ini pun sama, aku dah lupa ... so, korang layan gambaq je lah.


Ini rumah dari Negeri Sabah


Ini rumah Negeri Sarawak


View dekat Malaysia Cultural Village


Ramai pelancong datang ... masing-masing sibuk ambil gambar dekat rumah-rumah tradisional





Sebelum menutup entry pasal Menara KL, aku persembahkan ....

.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.

KASUT GERGASI!! Rupa je kasut, tapi ia adalah bag sandang!





Fuuuuhhhhhh!! Tamat juga part Menara Kuala Lumpur .... Alhamdulillah. Lepas nie, citer lain plak ye. Harap  korang tak jemu datang cini. Tq and tata ....









CK : Tension bila ketua unit aku semakin "gila nama" ..... sian aku!!

3 comments:

Tinggalkan komen di sini ... Terima kasih ;=)

MAKLUMAN : Jangan Tinggalkan Komen Berbentuk URL Link. Komen Berbentuk URL Link Akan Di Delete Bagi Mengelak Blog Ini Dianggap Sebagai "BLOG SPAM" Oleh Pihak Google!