Saturday, January 14, 2012

MENARA KUALA LUMPUR - VIEW KUALA LUMPUR DAN BATU DIPIJAK [Part 4]

Assalamualaikum ...




[PART 1], [PART 2] dan [PART 3] ! Yang sekarang ini PART 4 dah ...., sebelum layan part 4, meh kita order creamy frozen yogurt dulu tang sini.



Okeh baru boleh sambung cerita lagikan, pasal Menara KL. Bagi yang belum jenguk part sebelum ini, kliklah sesuka hati link yang aku bagi dekat atas tu. Part 4 takda apa sangat, biasa-biasa sahaja. Cuma nak bagitahu, kalau korang taknak belanjakan RM40 naik Menara KL nie, korang pusinglah pergi ke belakang menara tu. Belakang tu ada satu ruang yang korang boleh tengok dan ambil gambar bangunan-bangunan di KL. Macam aku ambil gambar nie .... ehem ehem, maklumlah dah ada 'baby' baru nie, rajin pula ambil gambar ye.






Selain melihat bangunan pencakar langit, ada juga batu-batu yang boleh korang jalan-jalan atas dia. Eh! batu nie orang panggil apa ye? Reflexiologykan?? Sorrylah, aku tak tau nak panggil apa.



Mula-mula letak kasut dulu, lepas tu ......


.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.




Baru try macam ini! Nampak kaki ai tu yg shomel .... haa, siap stoking bagai! Baru selesa nak jalan jauh-jauh. Ye dak?


Okeh, siap entry nie. Kan aku dah cakap, entry part 4 nie tak ada apa sangat. Tapi aku nak juga tunjuk skill ambil gambar sebenarnya. Part seterusnya aku akan bawa korang ke Culture Village melalui jambatan gantung. Aku suka Culture Village nie, menarik .... kawasan dia kecil, cantik dan bersih! Kita tengok orang menari sekali ....




Tunggu ye! tata ....







CK : Hari ini aku duduk rumah je, petang nie rasa nak pergi ke Pesta Buku MPH di KL Sentral. Tengoklah kalau rajin. Harus aku kena menapak ke erl Presint 7 .... naik erllah sonang!

8 comments:

  1. Nice jugak view eh. Ni nak cari tempat nak shoot ni :DD

    ReplyDelete
  2. eh,sedapkan pijak batu tu..:)

    p/s :: seronok ramai komen tapi smpai ni komen tu mcm tak bergerak2..ada 45 jugak..hargai semua termasuk cik kamoo kamie..:)

    ReplyDelete
  3. Pndai shot.. Jum kak menembak bersama2.. Tringinla nk p tmpt tu.. Tp tatau jln.. LOL..

    ReplyDelete
  4. @Liyana Zahim budak baru belajar...heheh jom jom shot sesama

    ReplyDelete

Tinggalkan komen di sini ... Terima kasih ;=)

MAKLUMAN : Jangan Tinggalkan Komen Berbentuk URL Link. Komen Berbentuk URL Link Akan Di Delete Bagi Mengelak Blog Ini Dianggap Sebagai "BLOG SPAM" Oleh Pihak Google!