Wednesday, April 16, 2014

REVIEW BEST WESTERN MARINA ISLAND PANGKOR LAGI

Assalamualaikum ....


Hari tu aku dah review pasai Best Western Marina Island Pangkor. Malam ni nak review lagi, tapi simple-simple ajelah. Bawa korang jenjalan dekat persekitaran Best Western je. Untuk makluman korang, persekitaran BW ni sunyi, aman ... dan tenang. Hotel ni mengadap betul-betul jeti kedua untuk ke Pulau Pangkor. Sekarang ni, kalau nak ke Pulau Pangkor dah ada 2 jeti. Satu Jeti Marina (berdepan dengan Best Western) dan satu lagi adalah jeti Lumut. Nanti kita cerita pasal jeti yek! Sekarang kita cerita sikit pasal BW dulu.


Ini adalah persekitaran di BW. Gambar pertama tu berdepan dengan pantai buatan aku rasa. Tak sempat aku nak melawat kat kawasan tu. Setakat pandang dari jauh je lah. Gambar ke dua (atas kanan) tu mengadap bilik aku. Boleh nampak bot-bot dari bilik. Macam best je kalau dapat naik bot tu ... keliling pulau. Romantiknye! ngeh ngeh ngeh

Gambar ke-3 tu lobi BW, biasa-biasa je tapi selesa, bersih dan kemas. Siap ada kerusi mengurut lagi. Hasben aku pun pulun mengurut kat kerusi tu. Yelah, nak suruh isteri dia ... tak berapa pandai sangat pun mengurut. Tangan kecik, nak mengurut pun dah jadi macam meraba. ekekekeke


Dekat BW pun ada pool, tapi pool dia kocik sangat. Siap ada curve pulak. Bila tengok pool ni hati melonjak nak swimming. Bertahun jugalah aku tak swim. Hasben ada juga bagi greenlite untuk aku swimming semula dekat Marina Putrajaya tak pun dekat Kompleks Sukan Air Putrajaya, tapi aku macam kekangan masa pulak. Hasben siap nak temankan lagi. Takpelah, akan kucari masa untuk kembali berenang-renang ke tepian. 

Okeh, dah habiskan jalan-jalan kan ... tapi aku belum cerita apa yang tak bestnya Best Western ni bagi aku. Walau nama awalnya Best, tapi tetap ada juga yang tak best kat hati. Nak kata tak best sangat pun, tak la juga ... biasa-biasa je la. Tapi next entry yek aku story, pastu aku story apa yang ada kat Lumut plak, sambil nak imbau kenangan lalu. Aiiicheehhhhhh!!



p/s : Update blog sensorang, hasben pi dinner ngan boss dia .... siap pi tengok Afgan dan Krisdayanti ke hape dekat PICC. hukhukhuk. Isteri dok rumah ... tengok Anugerah Terindah kat TV3 je.

3 comments:

  1. kt sini semlm berapa eh kak utk bilik yg akak nginap tu?

    ReplyDelete
    Replies
    1. tak ingat dik. nak book cari kt agoda ... murah sikit

      Delete

Tinggalkan komen di sini ... Terima kasih ;=)

MAKLUMAN : Jangan Tinggalkan Komen Berbentuk URL Link. Komen Berbentuk URL Link Akan Di Delete Bagi Mengelak Blog Ini Dianggap Sebagai "BLOG SPAM" Oleh Pihak Google!