Thursday, April 24, 2014

KESIBUKAN LA SANGAT

Assalamualaikum ...


Semalam aku tak sempat langsung  nak update blog. Busy mengalahkan TPM ko! Pengsan. Dekat office sekarang pun tak sempat dah nak berinternet bagai. Apatah lagi nak berblog. Biasanya 5.30 petang baru aku boleh melayari alam maya ini. Kalau sebelum tu jangan haraplah. Kejap-kejap, boss besar panggil. Keja-kejap dia call. Pasrah okey. Apapun aku bersyukur, boss besar aku kali ini sangat baik dan tegas orangnya. Bukan setakat tegas sahaja, malah sangat detail orangnya. 

Walaupun mula rasa kekok, rasa macam ermmmmmm but aku mengambil positif segala teguran. Now, aku dah boleh kerja dengan senang hati sebab aku positifkan minda aku dengan teguran dan ketegasan dia. Lagipun boss besar yang baru nie, follow the rules. Sebab itulah aku double suka dekat dia. Susah kerja sikit takpe, asal esok-esok tak menjerat leher sendiri. Kan kan kan.

Tak boleh menceceh panjang sangat, baru masuk opis nie. Lagipun aku kan dah berazam tak nak guna time opis untuk blogging. Kalau lepas kul 5.30pm blogging takpe … boss  tak marah. Jadi, aku kenalah tunaikan azam aku. Blogging sebelum jam 9.00 am … atau time rehat 1-2pm atau lepas waktu keje 5.30pm. Kat rumah, ikut sukahatilah nak blogging bilakan? Asal hasben tak bebel sudah. Asal makan minum dia cukup, no hal!

Owh, sebelum tu … nak share event minggu ni di Putrajaya. Ada Dato’ Siti Nurhaliza di Santai @ Dataran Gemilang, Presint 4. Silalah datang meramaikan! Datang … jangan tak datang. Nanti leh jumpa dengan Tok CT ye! Aku tak dapat la pergi, sebabnya aku balik kampuang. As usual!







p/s: Entry pagi tadi tak sempat publish. ekekekek. Sibuk bonar!

2 comments:

  1. Utamakan kerja dulu k..takpe entri tu nanti-nanti le publish...takde orang marah pun..

    ReplyDelete

Tinggalkan komen di sini ... Terima kasih ;=)

MAKLUMAN : Jangan Tinggalkan Komen Berbentuk URL Link. Komen Berbentuk URL Link Akan Di Delete Bagi Mengelak Blog Ini Dianggap Sebagai "BLOG SPAM" Oleh Pihak Google!