Monday, April 4, 2011

Akademi Fantasia Musim Ke-9 .... alahai ....

Assalamualaikum ...


Cerita bab AF9 nie ... mungkin orang lain minat. Tapi saya amat kurang minat nak follow AF dari musim pertama lagi sampai sekarang. Tak kena aura AF dengan saya. Tapi tetap saya ambil tahu sikit-sikit. Kang nanti ada pulak yang cakap saya ketinggalan ERL plakkan...

Sampai rumah tadi jam 9pm, adik saya tengah syiok layan Diari AF9! Alahai ... hilang mood nak tengok tv tau. Pelan-pelan suruh dia tukar channel lain. Cari drama ke hape ke. Nak layan AF9 nie bukan dalam diari hidup sayalah...

Yang bestnya dalam tak minat langsung follow AF9 nie, ada pulak yang gatal mulut tanya saya ..."Eh! Betul ke AMIR AF9 tu .... G.A.Y??"

Alahai ... kenapalah tanya saya! Saya tak tahulah. Rupa dia macam mana pun saya tak tahu. Tapi disebabkan orang dah tanya terus saya minta Mr. Google tayangkan muka Amir AF9 nie utk saya ....



Owh! Ini orangnya! Cute jugak ... Thanks ya Mr. Google tolong carikan! Dia G.A.Y ke tak ... saya tak tahu! Tolong jangan tanya saya lagi tentang artis nie. Kurang ambil beratlah .... he he he



CK : Betul ke ini AF yang terakhir??

5 comments:

  1. KAMI pun x minat. haaaaaaaaaaaaa.

    ReplyDelete
  2. Kami > kite serupa!!

    Top > Jimatlah xda ASTRO ....

    ReplyDelete
  3. huhu..tak pernah tgk.. tp last week ter kalih ke channel tu, dgr suara langsung hancur je..hehe

    ReplyDelete

Tinggalkan komen di sini ... Terima kasih ;=)

MAKLUMAN : Jangan Tinggalkan Komen Berbentuk URL Link. Komen Berbentuk URL Link Akan Di Delete Bagi Mengelak Blog Ini Dianggap Sebagai "BLOG SPAM" Oleh Pihak Google!