Saturday, April 23, 2011

Ustaz Amirul Dah Tunang .... hu hu

Assalamualaikum ....


Haaa dah tunang dah??!!??! Melepas ... ha ha ha! Sekalian alam ... ustaz encem dah tunang. Dah ada cop dah. Gadis kampung, pekan kecil, bandar, bandar besar....kota metropolitan .... tak yah la nak sendeng dan sengih manja ngan ASHRAF MUSLIM aka Ustaz Amirul lagi. Haaaa tengok kat bawah nie sebagai bukti!

+
+
+
+
+
+
+
+

Majlis Pertunangan Pelakon Ashraf Muslim yang telah berlangsung hari ini Sabtu 23 April 2011 dan majlis pertunangan pelakon ini telah disiarkan dalam rancangan Nasi Lemak Kopi 'O' di TV9 pukul 9.45 pagi tadi.

Cantikkan tunang dia. Sama cantik sama padan. Semoga kekal bahagia hingga ke akhir hayat hendak-Nya! Saya suka sangat tengok ustaz berlakon ... sweet sangat! Lembut  dan sopan bahasa dia. Sesuai dengan karektor yang dia bawa. Sejuk mata kecil ini memandang he he he... memang cam ada gaya dan ciri lelaki idaman ... mak aih! Tak bleh blah punya statement, tu pasallah tak kahwin-kahwin lagi.

Sukalah tengok orang dah nak dirikan masjid nie! Berseri-seri muka .... rasa cam tak sabar nak ehem ... ehem ... jugak! Alahai bilalah tuan belog kedaung nie renjis-renjis dipilis, ditepungilah tawar ... hai beras pulut ...bla...bla...bla ...!

Mak .... nak kahwin jugak! Carikan sorang .... yang sweet! he he he ....*paaaaannnnnggggggggggggggg .... terus pengsan!*


CK : Bilalah nak sain sijil nikah! ha ha ha

2 comments:

  1. wink2..sis..u komen i pnye..ikomen u pnye..hikhi..kecewe wow ! xape2..adnan smpit ade ag..hekhek..

    deannasyaqieza18.blogspot

    ReplyDelete
  2. mesti ramai perempuan yang menangis, heee. :)

    ReplyDelete

Tinggalkan komen di sini ... Terima kasih ;=)

MAKLUMAN : Jangan Tinggalkan Komen Berbentuk URL Link. Komen Berbentuk URL Link Akan Di Delete Bagi Mengelak Blog Ini Dianggap Sebagai "BLOG SPAM" Oleh Pihak Google!