Tuesday, April 5, 2011

Asmara @ TV3

Assalamualaikum ....


Eh! Korang wat ape? Kalau depan tv jom layan citer Asmara kat TV3. Skang tau...skang!! Cepat-cepat. Saya dah lama tertinggal keretapi pasal cerita nie. Maklumlah asik balik keje lambat! So, malam ni nak enjoy layan cerita Asmara sampai habis ...


Sambil-sambil layan kita blogwalking. Owh! aci dak?? Sambil nyelam minum airlahkan....nak masak pun macam takda mood. Maka masa untuk relax .... kita tonton tv!!




CK : Mood saya tengah bercelaru...marah....sakit hati....kecewa....dengan sikap kawan-kawan saya! "Korang...saya tahulah saya tak bagus mcm korang, tak semuanya saya tahu, tapi saya mampu hormat pendirian korang dan tak paksa korang buat apa yang korang tak tahu dan juga saya nak tanya kenapa korang tak boleh hormat perasaan dan pendirian saya!"

4 comments:

  1. tengah sdey dan kcewa jgak dgn sikap kwan2!!

    suma prasaan brcmpur baur..xdpt kawal prasaan =(

    latest entry : Hati Seorang Wanita~

    ReplyDelete
  2. aNIS > Kawan2 nie kdg ckp ikut sedap mulut je...tambah2 kalau kita nie jenis tak byk songeh. Ikut je ... layan je. Pedih kdg2 dgn kata2 mereka

    ReplyDelete
  3. dua keje dalam satu masa, jimat masa. heee. :)

    ReplyDelete
  4. layan gak asmara 2 tadi....x sabar tggu smbungan mggu depan...

    ReplyDelete

Tinggalkan komen di sini ... Terima kasih ;=)

MAKLUMAN : Jangan Tinggalkan Komen Berbentuk URL Link. Komen Berbentuk URL Link Akan Di Delete Bagi Mengelak Blog Ini Dianggap Sebagai "BLOG SPAM" Oleh Pihak Google!