Saturday, April 30, 2011

PING.BUSUK.ORG! Ping entry di sini

Assalamualaikum ...

Sharing is caring! Share ilmu takpa. Berapa banyak ilmu pun saya tak kisah. Boleh share anytime and anywhere. Tapi jangan nak share kasih sayang plak ar. Kalau share dengan anak oklah. Tapi jangan dok share kasih sayang dengan kekasih gelap plak. Ai sungguh tak suka ... manusia ketiga berjenama tsunami! Asal datang jer nak memusnahkan kebahagiaan hidup orang lain. Erghh ada kena mengena ke dengan entri nie. Rasanya tak kan? Cuma warning je nie! he he he ...

Jom nak share dengan korang peluang-peluang untuk upkan traffic blog. Alang-alang saya dah jumpa, apa salahnya kita berkongsi untuk kebaikan sebagai blogger. Tapi saya tak suruh korang gila traffic ya! Berblog setakat yang mampu sudah! Jangan nak paksa-paksa diri sampai tak tido, tak makan, tak solat dan tak berkawan hanya kerana berblog. 

Jelajah dari blog ke blog tadi saya terjumpa satu laman yang membolehkan korang ping entri korang kat situ! SO, dalam masa yang sama kalau korang dah ping, for sure ada yang akan datang baca ye tak? Kalau dah ada yang datang baca, maknanya traffic korang dah up. Erghh apa sengal ayat nie....haissshhh mcm ajar budak darjah satu plak!

Jom-jom terjah kat sini dan terus ping entry korang .... PING!

Selamat mencuba!


CK : Dah mula busan tak tau nak pi mana hari nie? Driver pun tak jawab call ... asihh... tak bangun lagi ke??

2 comments:

Tinggalkan komen di sini ... Terima kasih ;=)

MAKLUMAN : Jangan Tinggalkan Komen Berbentuk URL Link. Komen Berbentuk URL Link Akan Di Delete Bagi Mengelak Blog Ini Dianggap Sebagai "BLOG SPAM" Oleh Pihak Google!