Wednesday, April 13, 2011

Kasih Sayang Tu Penting ... Tak Caya ???

Assalamualaikum ...


Kasih sayang tu sangat penting...! Tapi saya bukan nak cerita pasal kasih sayang dengan manusia. Bukan kasih sayang kepada yang bernyawa. Mahu cerita pasal kasih sayang pada blog! Huh ... blog! Blog pun macam kita juga...perlu diberi kasih sayang, perhatian dan belaian.

Tahu kenapa saya cakap macam tu? Blog saya nie macam terabai pun ada. Kalau tak ada entry, tak blogwalking, tak buat lawa-lawa....takda sapa nak datang baca! Duduklah kat situ jadi pekasam. Hu hu. Kalau jadi pekasam sungguh boleh juga jual makan buat lauk. Sodap jer! Tapi kalau blog jadi pekasam ... nak buat apa lagikan. Berkulatlah kat situ.

Gara-gara nak layan course kat ofis dan kerja yang makin hari makin bertimbun, makin rajin makin terasa bodoh tidak pandainya terus blog nie jadi macam ntah pape. Lagi sedih traffic pun dah jatuh dengan mendadak. Ini semua gara-gara blog kekurangan kasih sayang dan perhatian. Belaian manja lagi-lagilah kurang...

Aduhai ... apa punyalah tuan belog kedaung nie. Orang ada blog kau ada blog. Bila kau ada blog sudahnya macam terabai...asyik-asyik hapdet pasal entry makan-makan....jiwang-jiwang....layan perasaan! huk aluh ... tak kono eh!! 

Korang punya blog mcm mana ...CUKUP KE KASIH SAYANG??


CK : Dah makin kering idea kot nak menulis ... hu hu hu

2 comments:

Tinggalkan komen di sini ... Terima kasih ;=)

MAKLUMAN : Jangan Tinggalkan Komen Berbentuk URL Link. Komen Berbentuk URL Link Akan Di Delete Bagi Mengelak Blog Ini Dianggap Sebagai "BLOG SPAM" Oleh Pihak Google!