Friday, May 20, 2011

21 Mei 2011 ... jom kita layan Fun @ PPj Square 2011 !!

Assalamualaikum ...

Kalau tak ada idea best jangan merepeklah nak update! Puas sudah perah otak tapi masih tak keluar idea. Ergh. Tension je! Sudahnya nak war-warkan info menarik berkaitan event secara kecil-kecilan di Putrajaya yang akan berlangsung esok - SABTU 21 MEI 2011!

Event apa? FUN @ PPj SQUARE 2011 ... khas untuk warga Putrajaya, Bangi, Kajang, Dengkil, Salak Tinggi, Puchong, Seri Kembangan ... dan kawasan berhampiran dengan Putrajaya. Dah 5 hari bekerja mesti korang nak relax santaikan otakkan? Apa kata bawa family dan kawan-kawan  bersantai di Dataran Putrajaya Presint 3, berhadapan Gerbang Kompleks Perbadanan Putrajaya ... untuk menyaksikan Fun @ PPj Square 2011.

Ada artis ok! Last week ada Tauke (JAMBU) dan Nubhan. Esok malam ada Kumpulan Jambu, Upin Ipin dan MILA AF. Anak-anak korang mesti suka dengan Upin dan Ipin. Butiran lanjut ... sila jenguk poster kat bawah nie!!


[Untuk info lanjut, sila klik poster di atas!]

FUN@ PPj SQUARE
21 MEI 2011 (SABTU) - 9.00 MALAM
VENUE : DATARAN PUTRAJAYA PRESINT 3, PUTRAJAYA
Untuk event di Putrajaya, sila klik DI SINI!


Kalau korang berdekatan dengan Putrajaya .... DATANG! JANGAN TAK DATANG! FREE JER. Takdanye kena bayar. Bawa anak-anak ... boleh lari-lari kat padang depan gerbang tu!Siap boleh lari berkejaran lagi. Last week CK pergi, menarik jugak! Takdalah bersesak-sesakan ... memang relax. Tauke tu best jew. Kiut miut jer dia. Nubhan? CK tak berapa minat. So, takmo komen pape ... he he he

CK tak sabar nak tunggu ... HIMPUNAN SEJUTA BELIA di Putrajaya pada 27 Mei hingga 29 Mei 2011. Agak-agak meriah dari tahun lepas ke idak? Nak tengok jualan barangan elektronik ... CK nak beli TV baru yang murah. Harap-harap adalah nanti ... he he he. Boleh tukau TV baru. yeehaaa



CK : Esok malam pasti lepak kat Fun@Square ...

No comments:

Post a Comment

Tinggalkan komen di sini ... Terima kasih ;=)

MAKLUMAN : Jangan Tinggalkan Komen Berbentuk URL Link. Komen Berbentuk URL Link Akan Di Delete Bagi Mengelak Blog Ini Dianggap Sebagai "BLOG SPAM" Oleh Pihak Google!