Thursday, May 26, 2011

Hari Yang Macam-Macam

Assalamualaikum...

Online dari office. Bukan takda kerja nak buat. Tapi ramai yang tak ada di office sekarang nie. Ada yang meeting, ada yang pergi taklimat, ada yang cuti, ada yang pergi site ... so, tinggallah CK dan beberapa orang penghuni jer kat office nie. 

Kerja CK pun dah separuh siap. Sebab tu nak alih mata dan kepala nie untuk blogging pulak.  Kepala pulak sakit sejak 2-3 hari nie. Malam tadi tidur sambil 'jelum' kepala dengan air asam jawa. Siap membengkak tengkuk CK sebab menahan sakit. Hari ini pun masih sakit-sakit lagi. Malas nak ambil MC sebab malas nak makan ubat lagi. hu hu hu.

Tengah sakit-sakit kepala nie kalau dapat makan nasi putih dengan sotong benggala Kak Ayu Singapore pun sedap jugak! Lepas tu petang dapat pula layan kuih serimuka gula merah dengan kopi 'o'. Perghh pasti layan punya!. Tak pun dapat american cheese cake ni pun ok jugak apa! Ermm mesti yummie nie! Sambil tu bolehlah layan TV Online kat sini ... mesti bestkan! KAMIHIDUP...terima kasihlah share info bermakna nie.

Seronoknya ... tak sabar nak tunggu petang! he he he. Sebelum petang tu bolehlah kita jenguk kawan kita yang dah tukar pintu baru. Kan Maya kan?! Cantik pintu rumah Maya! Sebelum tu jangan lupa ada cerita hot dan sensasi pasal mereka yang letak otak kat lutut dengan menukar jantina kat SINI. Ish! Tak bersyukur ke dengan anugerah Allah?? Apa kenalah dengan Mohd Ashraf bin Abdul Aziz ni yang beria sangat nak tukar nama dia kat Mykad kepada Aleesha Farhana Abdul Aziz.

Bersyukurlah dengan anugerah Allah ... cuba jenguk SINI! Sedih cerita pasal Mohd Raqid yang dibaham anjing bapa saudaranya ...

Macam-macam yang berlaku hari ini. Dari yang gembira hingga yang sedih! Jangan lupa korang klik dan jenguk di sana ... 



CK : Kalau ada yang nak CK promote blog sila tinggalkan link ya! CK akan berbuat demikian sebagai tanda terima kasih kalian kerana selalu melawat blog CK! Harap maklum.

5 comments:

  1. Mizz > plan je...yg menentukan Allah Taala

    ReplyDelete
  2. CK, dah tak boleh tengok, dia block pengguna dari malaysia. :(

    ReplyDelete
  3. haih.manyak nya sini sini.heheheh.besh nya makan2 smbil tgk tv on9 kan kan.hehehe

    ReplyDelete
  4. KAMI > laa ye ke? .... apsal dia block pengguna Malaysia yek

    Rara > sana sini situ CK...heheheh

    ReplyDelete

Tinggalkan komen di sini ... Terima kasih ;=)

MAKLUMAN : Jangan Tinggalkan Komen Berbentuk URL Link. Komen Berbentuk URL Link Akan Di Delete Bagi Mengelak Blog Ini Dianggap Sebagai "BLOG SPAM" Oleh Pihak Google!