Wednesday, May 11, 2011

Putrajaya Sudah!

Assalamualaikum ...


Rindu teramat kat blog CK yg satu nie. CK dah ada kat Putrajaya, tapi masih dalam mood cuti dan rehat. Bersiaran pun sekejap je nie. Tak boleh lelama. CK nak pi post barang-barang yang CK beli kat mak ngan ayah. 

Ada masa nanti CK nak update pasal percutian CK kat korang ... walaupun percutian nie ada sedikit rasa kecewa di hati, tapi tetap happy! Buat apalah nak bagi mood cedih-cedih time cutikan. Nanti CK akan upload gambar bila dah dapat. Semua gambar ada pada kawan CK yang sorang tu. Siap CCM Ke-2 nie CK nak sambung balik CCM Pertama yang CK tinggal sekian lama tak update kat korang. Walaupun dah basi, tapi tetap juga nak update. Gigih!!

Nak cakap yang .... CK RINDU sangat kat korang semua yang sudi baca blog CK. Walaupun CK tak on9 langsung tapi, ada juga pelawat.

Terima kasih ya korang semua! Love tau .... banyak-banyak!!



CK : Dalam hidup ini kita perlu memikirkan perasaan orang lain juga bila mahu membuat keputusan! Kerana kita bukan sorang tapi beramai ....

3 comments:

  1. yeah..akak dh blik... hilang stress x kak??
    selamat kembali bekerja.. =)

    ReplyDelete
  2. Tina > yeeee !! mmg tak stress! kang start keje stress balik ... hahaha

    ReplyDelete

Tinggalkan komen di sini ... Terima kasih ;=)

MAKLUMAN : Jangan Tinggalkan Komen Berbentuk URL Link. Komen Berbentuk URL Link Akan Di Delete Bagi Mengelak Blog Ini Dianggap Sebagai "BLOG SPAM" Oleh Pihak Google!