Thursday, May 19, 2011

Al-fatihah Buat Blogger Telordibasuh ....

Assalamualaikum ....

Al-Fatihah buat rakan blogger kita yang CK rasa cukup femes di kalangan blogger. Biarpun CK tak pernah kenal beliau secara peribadi tetapi CK selalu jejak ke blog beliau DI SINI. TELORDIBASUH ... rasanya semua orang kenalkan blogger ini ...dan pemiliknya adalah Allahyarham Abdul Hakim Bin Mohd Kamal.

Beliau telah meninggal dunia pada tengari tadi dan telah dikebumikan selepas Asar. Menurut abang beliau, terdapat jangkitan pada paru-paru arwah Abdul Hakim ..




[Klik untuk paparan yang lebih baik]

Oleh itu, saya mohon semua pembaca dan blogger untuk sedekahkan Al-Fatihah kepada arwah serta berdoa moga arwah ditempatkan di kalangan hamba-hamba Allah yang beriman dan beramal soleh. Amin .....

AL-FATIHAH!




CK : Masa kita tidak tahu bila, adakah kita cukup bersedia menghadapi ........... MATI! Cukupkah bekalan kita di dunia untuk di bawa ke sana. Ya-Allah ... aku jua banyak dosa ... moga dibuka pintu taubat buat ku. Amin.

4 comments:

  1. salah seorang dari blogger terhebat telah pergi mengadapnya....

    ReplyDelete
  2. Si gadis > ye yang sungguh! Mati takkan naik main2 yang. Mohon sedekahkan Al Fatihah

    ReplyDelete

Tinggalkan komen di sini ... Terima kasih ;=)

MAKLUMAN : Jangan Tinggalkan Komen Berbentuk URL Link. Komen Berbentuk URL Link Akan Di Delete Bagi Mengelak Blog Ini Dianggap Sebagai "BLOG SPAM" Oleh Pihak Google!