Saturday, May 28, 2011

Sayang Mr Nuffnang Erat-Erat!

Assalamualaikum ...

Putrajaya sesak dengan Himpunan Sejuta Belia! Memang sesak! Memang panas. CK tak jalan-jalan pun sangat. Jalan pun setakat kat Presint 2 dan 3. Kata tak berapa suka kan. So, tak adalah beria sangat nak pergi. Setakat jenguk-jenguk dari office sahaja yang lebih. Malas benor nak jalan. he he he.

Perihal Himpunan Sejuta Belia, nanti CK akan publishkan gambar-gambar sambil lalu. Sekarang CK nak ceirta pasal Mr. Nuffnang. CK happy dengan Mr. Nuff! Nampak gayanya Mr. Nuff masih sayangkan CK. Alhamdulillah. Saja-saja log in akaun Nuffnang. Tengok-tengok CK dapat PENDAPATAN TERUMPUK a.k.a Buffered Earnings! Yeaaah ... suka dan sayang Mr. Nuff erat2! 


CK dapat BE dari DiGi WWWOW Awards!! Best woooooo


Sebelum ini CK dah dapat 5 BE tapi semuanya dah jadi PENDAPATAN METER a.k.a meter eanings.  Tapi eanings  CK tak adalah hebat, namun ia tetap menjadi satu semangat jugak! Tak sangka hari ini Mr. Nuff nak bagi BE lagi dan harap ada lagi lepas nie. hu hu. Bermakna berblog ni memang berbaloilah. Cuma CK nie sahaja tak kesempatan nak update 3-4 entry satu hari. CK belum mampu lagi nak bagi sekurangnya 50% tumpuan pada blog dalam sehari. Selama lebih kurang 6 bulan aktif berblog, CK cuma boleh bagi tumpuan dalam 20% sehari untuk blog. Kalau Sabtu Ahad, CK tak pergi office bolehlah CK update banyak-banyak. Kadang-kadang CK buat autopublish ...

CK tak pernah nak paksa diri untuk layan blog. Bila ada masa dan ada idea nak menulis baru CK akan update. Dan CK memang salute pada blogger-blogger hebat yang mampu update 4-5 entry satu hari! Memang konsistenlah korang. Moga terus maju jaya hendakNya!




CK : Sedang layan Majalah 3 dengan cerita "Goldman"! Kalau pergi KL kat Bukit Bintang ... adalah "goldman" ni ... Lepas nie nak sambung tengok cerekarama pulak!

3 comments:

Tinggalkan komen di sini ... Terima kasih ;=)

MAKLUMAN : Jangan Tinggalkan Komen Berbentuk URL Link. Komen Berbentuk URL Link Akan Di Delete Bagi Mengelak Blog Ini Dianggap Sebagai "BLOG SPAM" Oleh Pihak Google!